Van Maximo Park.quote:Op zondag 29 december 2019 14:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van Hovig is beter.
Al die ingesproken appjes zijnquote:Op zondag 29 december 2019 14:46 schreef essnhills het volgende:
Ahja, als het liedje af is nog eens een willekeurige aankondiging van iemand doen
Daar zul jij met je vuilnisbak wel regelmatig geëmmer mee hebbenquote:
quote:
Gezellig samen.quote:Op zondag 29 december 2019 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
Nu weer verder met de boodschappen....
Haha, ik ben dus vooral fan van de Neue Deutsche Welle 2.0 (die startte met de opkomst van Wir Sind Helden in 2003). De eerste NDW is een beetje voor mijn tijdquote:Op zondag 29 december 2019 14:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Voor mij wat meer Neue Deutsche Welle graag
quote:
Interessantquote:Op zondag 29 december 2019 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
Nu weer verder met de boodschappen....
Talking Heads Tribute Band geloof ikquote:Op zondag 29 december 2019 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die naam komt me bekend voor, wat doen die jongens?
Maar na afloop zijn ze nog meerquote:Op zondag 29 december 2019 14:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Al die ingesproken appjes zijn
Maakt niet uit wanneer
Zlata Ognevich mag er ook zijn. Ook buiten haar stem.quote:Op zondag 29 december 2019 14:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van Hovig is beter.
Jep, was briljant op DTRH18! Qua choreografie zeker het beste concert wat ik ooit zagquote:
Oeh lekkerquote:Op zondag 29 december 2019 14:48 schreef essnhills het volgende:
Deze is niet slecht ofzo. Alleen gewoon wat meer geschikt voor een achtergrondmuziekje als je thee aan het zetten bent.
Goed idee wel, ik ga een kopje thee zetten
en toen moest het beste optreden van dat weekend nog komen...Nick Cavequote:Op zondag 29 december 2019 14:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jep, was briljant op DTRH18! Qua choreografie zeker het beste concert wat ik ooit zag
Kende het nummer niet, gegoogled, lees ik dat het niet meer op de radio mocht na een tsunamiquote:Op zondag 29 december 2019 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een Perfekte Welle ook goed?
Doe mij ook een bakkiequote:Op zondag 29 december 2019 14:48 schreef essnhills het volgende:
Deze is niet slecht ofzo. Alleen gewoon wat meer geschikt voor een achtergrondmuziekje als je thee aan het zetten bent.
Goed idee wel, ik ga een kopje thee zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |