Baggerquote:
.quote:Op zondag 29 december 2019 14:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Er staat al zoveel Rammstein in de lijst(volgens mij de Duitse groep met de meeste noteringen, 5 stuks)
kutmuziek van een bandje wat nog wel aardig begon.quote:
Over gedrochten van nummers gesproken.quote:Op zondag 29 december 2019 14:51 schreef Gretzl het volgende:
Chef' Special haalt hier de monsters bij Will and the Peoplevandaan
De hele wereld bestaat uit vrienden die ik nog niet ontmoet heb.quote:Op zondag 29 december 2019 14:51 schreef essnhills het volgende:
Wel goede tekst
Strangers are strangers until they meet
Én de schrijvers van Despacito.quote:Op zondag 29 december 2019 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
De hele wereld bestaat uit vrienden die ik nog niet ontmoet heb.
quote:Op zondag 29 december 2019 14:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
kutmuziek van een bandje wat nog wel aardig begon.
quote:Op zondag 29 december 2019 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond ze in de beginjaren nog wel leuk, maar nu eigenlijk niet meer zo.
Inderdaad. Ze hebben best leuke liedjes, maar dit was echt een heel vervelende uitglijder. Plat, metrum klopt niet, bullshit tekst..quote:Op zondag 29 december 2019 14:51 schreef Gretzl het volgende:
Chef' Special haalt hier de monsters bij Will and the Peoplevandaan
quote:Op zondag 29 december 2019 14:51 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Over gedrochten van nummers gesproken.
Jup. Wist je dat zij ook nog 4 jaar in de lijst stonden?quote:Op zondag 29 december 2019 14:51 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Over gedrochten van nummers gesproken.
quote:
Uhu, In Your Arms vind ik best een mooi, klein liedje zonder irritante opsmukquote:Op zondag 29 december 2019 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hebben best leuke liedjes, maar dit was echt een heel vervelende uitglijder. Plat, metrum klopt niet, bullshit tekst..
dit was het leukste aan dat nummer van netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |