De drummer die spontaan een van de masten inklom met zn trommelquote:
Dan verwacht ik op de helft van het liedje een leuke 'grap'.quote:Op zondag 29 december 2019 12:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Aan het aantal nummers in het volgende uur te zien gaan ze de volledige versie draaien
Laat het gebeuren.quote:Op zondag 29 december 2019 12:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Aan het aantal nummers in het volgende uur te zien gaan ze de volledige versie draaien
Kiss, poison zo uit m'n hoofdquote:Op zondag 29 december 2019 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies waar we op uitkwamen. Ook veel artiesten/bands die er nu niet meer in staan. Sowieso Animals.
Animals, Kiss, Black en ....... weet ik niet meer .....quote:Op zondag 29 december 2019 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies waar we op uitkwamen. Ook veel artiesten/bands die er nu niet meer in staan. Sowieso Animals.
Lager dan*quote:Op zondag 29 december 2019 12:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze mag lager als Neighborhood#1 (Tunnels) en No Cars Go dan binnenkomen
Dat doet ie eigenlijk altijd welquote:Op zondag 29 december 2019 12:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De drummer die spontaan een van de masten inklom met zn trommel
Inclusief *plaat blijft hangen* genotquote:Op zondag 29 december 2019 12:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Leeft die gozer niet meer dan? Had ie een chronisch slaaptekort tijdens de lijst of zo?quote:
Birds/Byrds tellen niet mee lijkt me?quote:Op zondag 29 december 2019 12:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Animals, Kiss, Black en ....... weet ik niet meer .....
nee was foutquote:Op zondag 29 december 2019 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Birds/Byrds tellen niet mee lijkt me?
Gister vond je Europa/Europe ook dubieus..quote:Op zondag 29 december 2019 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Birds/Byrds tellen niet mee lijkt me?
Dat heb ik nu al.quote:Op zondag 29 december 2019 12:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Inclusief *plaat blijft hangen* genot
Niet helemaal waar! Ik ken Arcade Fire door mijn vaderquote:Op zondag 29 december 2019 12:50 schreef BillDauterive het volgende:
Al die boomers kunnen deze mooie muziek niet waarderen
staat ook in het top 2000 café genoemd op één van de postersquote:Op zondag 29 december 2019 12:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Leeft die gozer niet meer dan? Had ie een chronisch slaaptekort tijdens de lijst of zo?
In het café stond iedereen stilquote:Op zondag 29 december 2019 12:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet helemaal waar! Ik ken Arcade Fire door mijn vader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |