Julius Jaspersquote:Op zondag 29 december 2019 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rick lijkt sprekend op die ene moddervette TV kok.
Herman den Blijker?quote:Op zondag 29 december 2019 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rick lijkt sprekend op die ene moddervette TV kok.
Hoeveel van zijn nummers staan in de top 2000 ? Stuk of 7-8 ?quote:Op zondag 29 december 2019 12:31 schreef SonicVolcano het volgende:
DeaconOndergewaardeerde muzikant.
Ja volgens mij is Roger Taylorquote:
Lea is schitterend. Mooi eerbetoon aan overleden fan jaquote:Op zondag 29 december 2019 12:32 schreef satecl het volgende:
Voor de mensen die deze van Queen niet hoeven de luisteren:
Hierna; The Cats, Lea. Mooie docu over deze vrouw. Ik kom zelf ook uit die streek dus kende het verhaal. Triest, heel triest. The Cats heeft veel mooiere nummers. Maar door het verhaal krijg ik evengoed kippenvel van Lea.
Mijn moeder kende haarquote:Op zondag 29 december 2019 12:32 schreef satecl het volgende:
Voor de mensen die deze van Queen niet hoeven de luisteren:
Hierna; The Cats, Lea. Mooie docu over deze vrouw. Ik kom zelf ook uit die streek dus kende het verhaal. Triest, heel triest. The Cats heeft veel mooiere nummers. Maar door het verhaal krijg ik evengoed kippenvel van Lea.
Ik heb het opgezocht, Julius Jaspers.quote:
Hij denkt dat je wordt doodgeschoten als je als dj niet door de intro heenlult. Ofzo. In ieder geval geilt hij dus op de cuemarkering van nummers.quote:Op zondag 29 december 2019 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gijs lult ook gewoon door z'n eigen favoriete nummers heen. Blijft een merkwaardige jongen.
de meeste boomers uit deze regio kenden het wel, in die tijd ging je naar de dancing en daar traden de cats op.quote:Op zondag 29 december 2019 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder kende haar, komt uit hetzelfde dorp. Niet heel goed hoor, maar ik ken het verhaal achter dit liedje van mijn moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |