Zegt niets. Bijna niemand kent hem. Het is altijd Brian en Freddie.quote:Op zondag 29 december 2019 12:32 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Hoeveel van zijn nummers staan in de top 2000 ? Stuk of 7-8 ?
Vertel eens? Oprecht geen idee..quote:Op zondag 29 december 2019 12:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oooh man. Kwam dit jaar pas het verhaal achter dit nummer te weten. Dan krijg je wel een brok in de keel, ja.
Klopt. Mijn ouders gingen ook altijd naar The Cats en gaan nog steeds naar coverbands van TheCats.quote:Op zondag 29 december 2019 12:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
de meeste boomers uit deze regio kenden het wel, in die tijd ging je naar de dancing en daar traden de cats op.
Kun je t beste eens dat filmje kijkenquote:Op zondag 29 december 2019 12:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vertel eens? Oprecht geen idee..
En I Want To Break Free natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2019 12:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zegt niets. Bijna niemand kent hem. Het is altijd Brian en Freddie.
Spread Your Wings is zijn mooiste denk ik.
Lea heeft echt bestaan. Was een groot fan van The Cats, ze kenden haar ook goed. En toen kwam ze om in een auto-ongeluk, volgens mij ook op weg naar een optreden van The Cats maar not sure.quote:Op zondag 29 december 2019 12:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, kloptquote:Op zondag 29 december 2019 12:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
de meeste boomers uit deze regio kenden het wel, in die tijd ging je naar de dancing en daar traden de cats op.
quote:Op zondag 29 december 2019 12:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is heerlijk oubollig, ik denk juist dat als ze 10 jaar later muziek hadden gemaakt dat het zoals BZN zou klinken en dus matige troep.quote:Op zondag 29 december 2019 12:34 schreef MTheBassman het volgende:
The Cats had ik leuker kunnen vinden als ze 10 jaar later muziek hadden gemaakt. Nu oogt het me net iets te oubollig en stoffig om het écht mooi te vinden. Op zich kan ik het verder wel pruimen.
kutboomersquote:
Kijk dit maar even dalijk tijdens het nieuws;quote:Op zondag 29 december 2019 12:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
joh rabbering deed zelfs tijdens Rob zijn afwezigheid een spelletje met luisteraars om het intro precies vol te lullen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij denkt dat je wordt doodgeschoten als je als dj niet door de intro heenlult. Ofzo. In ieder geval geilt hij dus op de cuemarkering van nummers.
Ooh kijk, merci.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |