Dank je.quote:
Dat is idd een minder album.quote:Op zondag 29 december 2019 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het eerste wat ik hoorde van Nick Cave was Dig, Lazarus, Dig.
Dat vond ik echt een flutnummer, dus toen heb ik me niet verder verdiept in zijn oeuvre.
Ik word al gelukkig van de kleine dingen.quote:Op zondag 29 december 2019 10:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als je simpelweg gelukkig bent is er niks aan de hand.
In the jungle, the mighty junglequote:
Je mag best wat dieper graven.quote:Op zondag 29 december 2019 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat vond ik echt een flutnummer, dus toen heb ik me niet verder verdiept in zijn oeuvre.
Ik verzeker je dat je om gaat als je hem ooit live ziet.quote:Op zondag 29 december 2019 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Succes en sterkte!quote:Op zondag 29 december 2019 10:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dank je.
Mevrouw Pippen zit ook een beetje vast. Wil niet teveel in detail treden.. Ik probeer haar daarbij te helpen, maar loop steeds tegen een muur op. Het is lastig.
Ik denk dat ik zelf maar een afspraak met de huisarts ga maken voor ons samen. Mij alleen lukt dit niet.
Vers kopje thee?quote:Op zondag 29 december 2019 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik word al gelukkig van de kleine dingen.
The Mercy Seat vind ik ook zenuwenmuziekquote:
Ja die vind ik ook niet leukquote:Op zondag 29 december 2019 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Mercy Seat vind ik ook zenuwenmuziek
quote:Op zondag 29 december 2019 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ok, nu moet ik even doesen en dingen gaan doen.
Love you all!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |