Die heeft ooit op 180 gestaan ofzoquote:
Daar heb ik tegen beter weten in op gestemd. Vond het wel leuk dat ie in de voorkeuzelijst stondquote:Op zondag 29 december 2019 10:44 schreef Zorro het volgende:
There's a Guy Works Down the Chip Shop Swears He's Elvis
Kirstyquote:Op zondag 29 december 2019 10:44 schreef Zorro het volgende:
There's a Guy Works Down the Chip Shop Swears He's Elvis
Die bedoelde ik dus. Dat is hij.
Als normaal er met onbekende nummers in staat en de 3js dan had ik ook wel Frans erin verwacht.quote:
Ook niet heel verrassend, maar inderdaad, die doen het goed.quote:Op zondag 29 december 2019 10:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Earring hebben dit jaar de wind ook wel mee. 2 platen terug in de lijst en zo ongeveer alles tot op heden fors gestegen
Ik twijfel nog met Vanilla Queen of Mad Love's Comingquote:Op zondag 29 december 2019 10:47 schreef Bos81 het volgende:
Een van de mooiste Earrings(She flies on Strange wings is mijn stemgenot, dus imo de beste)
Zeer waarschijnlijk zelfs.quote:Op zondag 29 december 2019 10:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze
Misschien wel hun mooiste
Kwaliteit komt op de lange termijn altijd boven drijvenquote:Op zondag 29 december 2019 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook niet heel verrassend, maar inderdaad, die doen het goed.
Enige verklaring waarom Supertramp het zo goed doet, trouwens?
Sws van de 60'squote:Op zondag 29 december 2019 10:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze
Misschien wel hun mooiste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |