Interessante kop boven dat artikelquote:Op zondag 29 december 2019 09:48 schreef Molo het volgende:
Net dit stuk zitten lezen.
Wat een heerlijke mensen zijn er toch op de wereld![]()
Helaas inmiddels overleden, maar er zijn goddank meerdere mensen zoals zij![]()
![]()
https://amp.theguardian.c(...)ece-of-rotting-flesh
Ja hèquote:Op zondag 29 december 2019 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Interessante kop boven dat artikelEn zij is van Hongaarse afkomst
Ja hè! Ik ga er graag even loeren naar zulksquote:Op zondag 29 december 2019 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben sowieso fan van dat soort artikelen van The Guardian.
quote:Op zondag 29 december 2019 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben sowieso fan van dat soort artikelen van The Guardian.
Ik ga het lezenquote:Op zondag 29 december 2019 09:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Maar lezen, is echt een aanrader![]()
Ik heb in mijn werk meerdere van zulks oude unieke besjes mogen ontmoeten en daar altijd veel van geleerd. Leven
Tot een aantal jaren geleden kon je in Nederland nog een weekend editie van The Guardian krijgen. Die ging ik dan altijd ophalen om in het weekend rustig door te spitten.quote:Op zondag 29 december 2019 09:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hè! Ik ga er graag even loeren naar zulks
Mensen die niet toegeven dat ze zuur zijn, nimmer vertrouwenquote:Op zondag 29 december 2019 09:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Toen was ik al een ouwe zure persoonlijkheid en nu nog
Ah, dat deed ik ook vaak, maar dan met de Sunday Telegraph. Zo’n heerlijk dik pak papier waar je een dag zoet mee wasquote:Op zondag 29 december 2019 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot een aantal jaren geleden kon je in Nederland nog een weekend editie van The Guardian krijgen. Die ging ik dan altijd ophalen om in het weekend rustig door te spitten.
Ook wel een deel nostalgie want tijdens mijn vakanties in Engeland en Schotland las ik die ook.
Kan dat niet meer nu, digitaal ofzo?quote:Op zondag 29 december 2019 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot een aantal jaren geleden kon je in Nederland nog een weekend editie van The Guardian krijgen. Die ging ik dan altijd ophalen om in het weekend rustig door te spitten.
Ook wel een deel nostalgie want tijdens mijn vakanties in Engeland en Schotland las ik die ook.
Digitaal kan ook wel, maar op papier is het toch mooier. Als ik onderweg voor mijn werk ben kan ik het ook offline lezen, dan neem ik het ook helemaal door.quote:Op zondag 29 december 2019 10:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan dat niet meer nu, digitaal ofzo?
Klinkt wel heerlijk ja, lekker de tijd voor nemen
Als er een ding is wat ik mis van vroeger dan zijn het wel dikke kranten.quote:Op zondag 29 december 2019 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, dat deed ik ook vaak, maar dan met de Sunday Telegraph. Zo’n heerlijk dik pak papier waar je een dag zoet mee was
De weekend editie van de Volkskrant lees ik, die is best goed.quote:Op zondag 29 december 2019 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er een ding is wat ik mis van vroeger dan zijn het wel dikke kranten.
Ja en nee. Soms vind ik een papieren krant leuk, maar voor dagelijks gebruik lees ik liever op mijn ipadquote:Op zondag 29 december 2019 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er een ding is wat ik mis van vroeger dan zijn het wel dikke kranten.
Ik behelp me slechts digitaal om mijn nieuwsgeilheid te bevredigen.quote:Op zondag 29 december 2019 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De weekend editie van de Volkskrant lees ik, die is best goed.
Herinner me bij mijn ouders wel nog die reusachtige kranten om te lezen toen ik daar nog woonde
In mijn slaapkamer was het met de verwarming uit ook fris.quote:Op zondag 29 december 2019 10:24 schreef Karzai het volgende:
moin, het was 16 graden in de woonkamer vanochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |