Interessante kop boven dat artikelquote:Op zondag 29 december 2019 09:48 schreef Molo het volgende:
Net dit stuk zitten lezen.
Wat een heerlijke mensen zijn er toch op de wereld![]()
Helaas inmiddels overleden, maar er zijn goddank meerdere mensen zoals zij![]()
![]()
https://amp.theguardian.c(...)ece-of-rotting-flesh
Ja hčquote:Op zondag 29 december 2019 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Interessante kop boven dat artikelEn zij is van Hongaarse afkomst
Ja hč! Ik ga er graag even loeren naar zulksquote:Op zondag 29 december 2019 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben sowieso fan van dat soort artikelen van The Guardian.
quote:Op zondag 29 december 2019 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben sowieso fan van dat soort artikelen van The Guardian.
Ik ga het lezenquote:Op zondag 29 december 2019 09:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hč![]()
Maar lezen, is echt een aanrader![]()
Ik heb in mijn werk meerdere van zulks oude unieke besjes mogen ontmoeten en daar altijd veel van geleerd. Leven
Tot een aantal jaren geleden kon je in Nederland nog een weekend editie van The Guardian krijgen. Die ging ik dan altijd ophalen om in het weekend rustig door te spitten.quote:Op zondag 29 december 2019 09:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hč! Ik ga er graag even loeren naar zulks
Mensen die niet toegeven dat ze zuur zijn, nimmer vertrouwenquote:Op zondag 29 december 2019 09:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Toen was ik al een ouwe zure persoonlijkheid en nu nog
Ah, dat deed ik ook vaak, maar dan met de Sunday Telegraph. Zo’n heerlijk dik pak papier waar je een dag zoet mee wasquote:Op zondag 29 december 2019 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot een aantal jaren geleden kon je in Nederland nog een weekend editie van The Guardian krijgen. Die ging ik dan altijd ophalen om in het weekend rustig door te spitten.
Ook wel een deel nostalgie want tijdens mijn vakanties in Engeland en Schotland las ik die ook.
Kan dat niet meer nu, digitaal ofzo?quote:Op zondag 29 december 2019 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot een aantal jaren geleden kon je in Nederland nog een weekend editie van The Guardian krijgen. Die ging ik dan altijd ophalen om in het weekend rustig door te spitten.
Ook wel een deel nostalgie want tijdens mijn vakanties in Engeland en Schotland las ik die ook.
Digitaal kan ook wel, maar op papier is het toch mooier. Als ik onderweg voor mijn werk ben kan ik het ook offline lezen, dan neem ik het ook helemaal door.quote:Op zondag 29 december 2019 10:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan dat niet meer nu, digitaal ofzo?
Klinkt wel heerlijk ja, lekker de tijd voor nemen
Als er een ding is wat ik mis van vroeger dan zijn het wel dikke kranten.quote:Op zondag 29 december 2019 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, dat deed ik ook vaak, maar dan met de Sunday Telegraph. Zo’n heerlijk dik pak papier waar je een dag zoet mee was
De weekend editie van de Volkskrant lees ik, die is best goed.quote:Op zondag 29 december 2019 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er een ding is wat ik mis van vroeger dan zijn het wel dikke kranten.
Ja en nee. Soms vind ik een papieren krant leuk, maar voor dagelijks gebruik lees ik liever op mijn ipadquote:Op zondag 29 december 2019 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er een ding is wat ik mis van vroeger dan zijn het wel dikke kranten.
Ik behelp me slechts digitaal om mijn nieuwsgeilheid te bevredigen.quote:Op zondag 29 december 2019 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De weekend editie van de Volkskrant lees ik, die is best goed.
Herinner me bij mijn ouders wel nog die reusachtige kranten om te lezen toen ik daar nog woonde
In mijn slaapkamer was het met de verwarming uit ook fris.quote:Op zondag 29 december 2019 10:24 schreef Karzai het volgende:
moin, het was 16 graden in de woonkamer vanochtend
MOet zeggen dat ik even zomer gevoel had ja door die zon.quote:Op zondag 29 december 2019 10:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb alle deuren en ramen open, let the sunshine in, leeet the sunshine in
O, noemen ze het zo tegenwoordig.quote:Op zondag 29 december 2019 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MOet zeggen dat ik even zomer gevoel had ja door die zon.
Thailand begint weer te kriebelen.
Want alleen in Thailand schijnt de zon?quote:Op zondag 29 december 2019 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MOet zeggen dat ik even zomer gevoel had ja door die zon.
Thailand begint weer te kriebelen.
quote:Op zondag 29 december 2019 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, noemen ze het zo tegenwoordig.
Nee maar daar is het warmquote:Op zondag 29 december 2019 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Want alleen in Thailand schijnt de zon?
quote:Op zondag 29 december 2019 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, noemen ze het zo tegenwoordig.
Ik ken er inmiddels wel een paar. Meeste hebben we echt mentale issues en zijn diepjaloers op echte vrouwen.quote:Op zondag 29 december 2019 10:33 schreef Karzai het volgende:
Altijd eerst even voelen of het wel een meisje is
Ik hou sowieso niet zo van verrassingen.quote:Op zondag 29 december 2019 10:33 schreef Karzai het volgende:
Altijd eerst even voelen of het wel een meisje is
Geloof dat die bij aziatische mannen sowieso niet zo groot isquote:Op zondag 29 december 2019 10:38 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon de adamsappel checken, is die zo groot als een rijpe pruim, rennen.
Adamsappel gaat het hier nog over toch?quote:Op zondag 29 december 2019 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat die bij aziatische mannen sowieso niet zo groot is
Ik twijfelde ook.quote:Op zondag 29 december 2019 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Adamsappel gaat het hier nog over toch?
Twee jaar geleden met een stel vrienden Japan doorgetrokken op de bonnefooi, machtig en bijzonder land, aanraderquote:Op zondag 29 december 2019 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou heel graag eens naar Japan willen. En een vriend van me is nu in Taiwan en dat ziet er ook tof uit
quote:Op zondag 29 december 2019 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Adamsappel gaat het hier nog over toch?
quote:Op zondag 29 december 2019 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee jaar geleden met een stel vrienden Japan doorgetrokken op de bonnefooi, machtig en bijzonder land, aanrader
Hadden onder andere een abonnement voor drie weken op de Shinkansen, ideaal.quote:Op zondag 29 december 2019 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]beetje per trein door Japan crossen lijkt me heel tof.
Vliegt voorbij. Twee uurtjes per dag dingen doen en voor de rest darts kijkenquote:Op zondag 29 december 2019 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe gaat je vakantie tot nu toe?
Leukquote:Op zondag 29 december 2019 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vliegt voorbij. Twee uurtjes per dag dingen doen en voor de rest darts kijken
Wasmachine kopen is twee keer klikken bij Koelblauwquote:Op zondag 29 december 2019 11:54 schreef UitStraling het volgende:
Volgorde willekeurig maar dit vind ik toch wel de ergste dingessen om te doen;
Eten bij een AYCE.
Darten, kijken en doen.
Wortelkanaalbehandelingen.
Toiletten ontstoppen.
Wasmachines kopen.
Troep naar de stort brengen.
Vind dat zo'n niet-leuke uitgave.quote:Op zondag 29 december 2019 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wasmachine kopen is twee keer klikken bij Koelblauw
Dat is waar. Al kost een goede wasmachine tegenwoordig niet heel veel.quote:Op zondag 29 december 2019 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat zo'n niet-leuke uitgave.
Vrij loyaal. Aangezien ik nu bijna 10 jaar voor dezelfde werkgever werk en er ook wel "mindere tijden" geweest zijn. Verder doe ik niet al te moeilijk over ad-hoc werk of reizen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:05 schreef bitterbal het volgende:
hoe loyaal zijn jullie naar je werk?
Best wel loyaal. Vanwaar de vraag ineens?quote:Op zondag 29 december 2019 12:05 schreef bitterbal het volgende:
hoe loyaal zijn jullie naar je werk?
Ja vraag ik mij wel vaker af, hoe loyaal ik ben:P En wat loyaliteit is en wat je niet zou moeten pikken.quote:Op zondag 29 december 2019 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best wel loyaal. Vanwaar de vraag ineens?
Ja maar de werkgever moet je ook kunnen vervangen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja dat lijkt me een geven-en-nemen verhaal toch? Standaard mag je bij ons maximaal 3 weken weg inderdaad. Maar als je het lang genoeg van tevoren aankondigt (like een half jaar of zo) dan is er op zich wel over te praten.
Zo niet, weet je meteen hoe zeer je werkgever aan jou gehecht is. Loyaal komt van twee kanten he
Wat voor soort werk doe je? In bepaalde gevallen kan ik wel begrijpen dat het lastig is om vervanging te zoeken voor sommige functies (of je bent juist heel makkelijk vervangbaar en dan heeft de werkgever liever iemand die wel beschikbaar is).quote:Op zondag 29 december 2019 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Bv als ik op vakantie wil voor minimaal een maand dan moet ik dus ontslag nemen wat zou betekenen dat ik niet loyaal ben richting mijn werk.
Hoe slecht is dat?
Ontslag nemen om op vakantie te gaan is dus niet loyaalquote:Op zondag 29 december 2019 12:17 schreef Karzai het volgende:
Je kan altijd ontslag nemen, bij mij op het werk valt daar wel over te praten
En hoe bijzonder ben jij dat dat in een half JAAR niet lukt?quote:Op zondag 29 december 2019 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar de werkgever moet je ook kunnen vervangen.
Als je daarna weer makkelijk vergelijkbaar werk kunt krijgen zal het wel meevallen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ontslag nemen om op vakantie te gaan is dus niet loyaal![]()
Maar goed hoe erg is dat?
vakantie van een maandquote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Horeca.quote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor soort werk doe je? In bepaalde gevallen kan ik wel begrijpen dat het lastig is om vervanging te zoeken voor sommige functies (of je bent juist heel makkelijk vervangbaar en dan heeft de werkgever liever iemand die wel beschikbaar is).
Hier is het maximum ook 3 weken aaneengesloten vakantie; bij uitzondering is 4-5 weken mogelijk (waarvan altijd een deel onbetaald verlof in dat geval).
Omdat ik zo benquote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe bijzonder ben jij dat dat in een half JAAR niet lukt?En hoeveel beter is hij af als je ontslag zou nemen?
![]()
Dus: Waarom zou jij je daar druk om maken?
Als ontslag nemen om op vakantie te gaan sowieso in je hoofd opkomt zit je niet op de juiste plekquote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat lijkt me - zeker in de horeca - niet echt heel redelijk. Daar zou voldoende mogelijkheid moeten zijn om tijdelijk vervanging te regelen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Horeca.
Klein team. Heb zelfs een oproepcontract. Maar werd gezegd dat ik pas in april op vakantie mag.
Ja is niet zoveel aan de handquote:Op zondag 29 december 2019 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ontslag nemen om op vakantie te gaan sowieso in je hoofd opkomt zit je niet op de juiste plekEn hoe erg niet-loyaal-zijn dan is, is totaal niet belangrijk.
Vertel eens, wat is er precies aan de hand allemaal?
Enige situatie waarin ik me kan voorstellen dat de werkgever er niet blij mee is, is als je net aangenomen bent en je nog nul vakantiedagen opgebouwd hebt. Als je dan zegt "Joe, ik ga een maand op m'n reet op het strand liggenquote:Op zondag 29 december 2019 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is niet zoveel aan de handMaar hoe kwalijk is die houding vraag ik me af
![]()
Ik vind mezelf namelijk wel een loyaal persoon maar dus tot op zekere hoogte
Nja hier lijkt het eenzijdig nemen. Personeel een oproepcontract geven zodat je niet aan ze vast zit en flexibel bent in het inplannen van het personeel maar daar dan nog wel extra eisen aan stellen zoals bv pas in april op vakantie mogen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor mij is het altijd geven en nemen bij het werk en moet daar een bepaalde balans in bestaan. Ik heb best veel verantwoordelijkheden, maar krijg er ook wel vrijheden voor terug.
Heb het al 2 maanden geleden gezegd. Werk er nu 3 maanden. Zij zei toen ja pas in april kan je.quote:Op zondag 29 december 2019 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enige situatie waarin ik me kan voorstellen dat de werkgever er niet blij mee is, is als je net aangenomen bent en je nog nul vakantiedagen opgebouwd hebt. Als je dan zegt "Joe, ik ga een maand op m'n reet op het strand liggen" zegt zo'n werkgever "Hier heb ik niks aan, lazer maar op." Logisch.
Maar als jij gewoon al een tijd lang ergens werkt en ze weten wat ze aan je hebben dan moet er best over te praten zijn lijkt me.
Trouwens, hoezo kom je er ineens NU mee dat je nog voor april een MAAND weg wilt?Als je een maand weg gaat dan is dat niet naar Vlieland. Dan is dat iets groots wat je al veel langer in de planning had zitten. Dan is het niet erg loyaal dat je daar nu pas mee naar je baas gaat nee
Vind horeca een aparte branche; mijn ex-vriendin heeft daar ook een tijd gewerkt maar was blij dat ze iets anders kon gaan doen en de kans had om weer te gaan studeren.quote:Op zondag 29 december 2019 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nja hier lijkt het eenzijdig nemen. Personeel een oproepcontract geven zodat je niet aan ze vast zit en flexibel bent in het inplannen van het personeel maar daar dan nog wel extra eisen aan stellen zoals bv pas in april op vakantie mogen.
Is het ook. Het voordeel is vaak voor de werkgever en personeel (ik ook) vergeet dat dat voordeel 2 kanten op werkt. Zij geeft geen garantie aan mij, dan werkt dat eigenlijk andersom ook zo.quote:Op zondag 29 december 2019 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind horeca een aparte branche; mijn ex-vriendin heeft daar ook een tijd gewerkt maar was blij dat ze iets anders kon gaan doen en de kans had om weer te gaan studeren.
Dat lijkt me niet reëelquote:Op zondag 29 december 2019 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het al 2 maanden geleden gezegd. Werk er nu 3 maanden. Zij zei toen ja pas in april kan je.
Maar ik heb een nul uren contract. Ben haar geen aantal uren verplicht om te werken.
ja wat verwachten ze dan. Nul zekerheid bieden, wel eisen stellen, en ook nog een grote bek dat je geen hart voor de zaak hebt?quote:Op zondag 29 december 2019 12:37 schreef bitterbal het volgende:
Maar dan wordt er gezegd dat je geen hart voor de zaak hebt, niet loyaal bent en zo.
Ja.quote:Op zondag 29 december 2019 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wat verwachten ze dan. Nul zekerheid bieden, wel eisen stellen, en ook nog een grote bek dat je geen hart voor de zaak hebt?
Oh was jij datquote:Op zondag 29 december 2019 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja.![]()
Kreeg paar weken terug op mijn kop dat ik niet onbetaald na mijn dienst nog aan de bar wilde blijven zitten omdat ik misschien later nog nodig was als het druk zou worden
Half van 1030 tot 2000 gewerkt en toen werd er gezegd ja je kan stoppen maar ga nog maar op standby hier wachten. Dat heb ik geweigerd![]()
Nou dat heb ik geweten
Ja dat was kquote:Op zondag 29 december 2019 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh was jij datDat verhaal ken ik nog wel ja.
DAAR MOET JE WEG. Was dat nog niet duidelijk?
Precies. Ga er ook even vanuit dat ze ook niet een vorstelijk salaris betalen in de horeca.quote:Op zondag 29 december 2019 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wat verwachten ze dan. Nul zekerheid bieden, wel eisen stellen, en ook nog een grote bek dat je geen hart voor de zaak hebt?
Krijg tientje per uur :pquote:Op zondag 29 december 2019 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Ga er ook even vanuit dat ze ook niet een vorstelijk salaris betalen in de horeca.
Ja das ook zo.quote:Op zondag 29 december 2019 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat loyaliteit iets is wat moet groeien. En als je er nu pas 4 maanden werkt dan zal die nog niet zo hoog zijn, van beide kanten niet.
Ik heb het idee dat dat voor de horeca nog helemaal zo slecht niet is.quote:
Op vakantie gaan. Terugkomen. Nieuwe baan zoeken. In de lente zitten ze te springen om personeel in de horeca.quote:Op zondag 29 december 2019 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat was k![]()
Ja goed op dat moment denk ik echt fuck die bitch ik ga wegmaar goed dat ebt dan weg en dan werk ik gewoon verder en zit ik er nog steeds een maand later
Bang dat ik haar benadeel door op vakantie te willen
Das 30 cent ofzo boven horeca cao.quote:Op zondag 29 december 2019 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat voor de horeca nog helemaal zo slecht niet is.
EN wanneer ga je voor jezelf opkomen? Iemand anders doet het nietquote:Op zondag 29 december 2019 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat was k![]()
Ja goed op dat moment denk ik echt fuck die bitch ik ga wegmaar goed dat ebt dan weg en dan werk ik gewoon verder en zit ik er nog steeds een maand later
Bang dat ik haar benadeel door op vakantie te willen
Soms ben je ook ons kleine debiele zusje hequote:Op zondag 29 december 2019 12:35 schreef bitterbal het volgende:
Zijn gewoon beetje brainfarts hoor dit.Benieuwd wat jullie hierover denken
Ja dat kan ik niet.quote:Op zondag 29 december 2019 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN wanneer ga je voor jezelf opkomen? Iemand anders doet het niet
Heb jij nog hooggeleid advies?quote:Op zondag 29 december 2019 12:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Soms ben je ook ons kleine debiele zusje he
Ga gewoon weg. Je roeptoetert toch altijd dat je zo weer een nieuwe job krijgt en dan het allemaal zo kut is waar je nu zit.quote:
Ja krijg ook zo weer een nieuwe baan maar dan heb ik weer iets verpest.quote:Op zondag 29 december 2019 12:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga gewoon weg. Je roeptoetert toch altijd dat je zo weer een nieuwe job krijgt en dan het allemaal zo kut is waar je nu zit.
Verpest?quote:Op zondag 29 december 2019 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja krijg ook zo weer een nieuwe baan maar dan heb ik weer iets verpest.
Je verpest hooguit ons een maand plezier door hier weg te gaan.quote:Op zondag 29 december 2019 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou het vooral niet op jezelf betrekken, zeker niet in de horeca. Want andersom zijn ze vast ook niet loyaal naar jou toe.quote:Op zondag 29 december 2019 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 12:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Je verpest hooguit ons een maand plezier door hier weg te gaan.
Nou sommige hebben zoveel connecties dat er idd soort van zwarte lijsten zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 12:51 schreef MCH het volgende:
Ik zou wel bang zijn dat ze me op een zwarte lijst zetten die ze delen in een app groep van alle Haagse horecaondernemers maar dat bestaat vast niet als de nood zo hoog is.
ja misschien van medewerkers die overal de kassa leegjatten. Niet van mensen die op vakantie willen hoorquote:Op zondag 29 december 2019 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou sommige hebben zoveel connecties dat er idd soort van zwarte lijsten zijn.
@liesje1979 spreek je deze droeftoeter nu ook even toe zoals je onnodig hard bij mij ook deedquote:Op zondag 29 december 2019 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
MCH zou ons trouwens wel langer dan een maand plezier gunnen door weg te gaan.
Ja dat ik dan niet doe wat de werkgever verwacht van mij ook al is die verwachting of zelfs eis eenzijdig.quote:Op zondag 29 december 2019 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom dan? Want volgens mij heeft dat te maken met hoe je er naar kijkt.
Nee fucking irritant met die captcha's de hele tijd.quote:Op zondag 29 december 2019 12:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar dat deed je de vorige keer ook niet!!!
Nee klopt. Heb op 1 plek gewerkt die bekend is n het haagse wereldje en die hebben idd echt kut medwerkers overal zwart gemaakt :pquote:Op zondag 29 december 2019 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja misschien van medewerkers die overal de kassa leegjatten. Niet van mensen die op vakantie willen hoor
Heb je eindelijk een bestemming gekozen met je vrienden? Groningen centrum is 1 grote baromgeving dus je kan nooit echt fout zitten. Wat zoek je precies?quote:Op zondag 29 december 2019 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:MCH weet jij nog leuke dingen om te doen in Groningen?
Maj bij jou bedoelde ik het gewoon aardig hoor, komt omdat ik je act gewoon soms niet zo goed begrijp omdat ik weet dat je gewoon ook heel vriendelijk kan doen. Maar met dat gebash op je heb ik ook niet zoveel inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2019 12:53 schreef MCH het volgende:
[..]
@:liesje1979 spreek je deze droeftoer nu ook even toe zoals je onnodig hard bij mij ook deed
Nee dat zal denk ik wel zo zijn ja.quote:Op zondag 29 december 2019 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou het vooral niet op jezelf betrekken, zeker niet in de horeca. Want andersom zijn ze vast ook niet loyaal naar jou toe.
Ah zo. Maar het is natuurlijk nooit falen als je ergens bewust voor kiest. Je kan namelijk ook gewoon blijven en niet op vakantie gaan.quote:Op zondag 29 december 2019 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat ik dan niet doe wat de werkgever verwacht van mij ook al is die verwachting of zelfs eis eenzijdig.
ja om haar een plezier te doenquote:Op zondag 29 december 2019 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah zo. Maar het is natuurlijk nooit falen als je ergens bewust voor kiest. Je kan namelijk ook gewoon blijven en niet op vakantie gaan.
Ik ben van plan er een dag naartoe te gaan met een vriend en dan museum te bezoeken, maar zoeken verder nog wat dingen om overdag te doen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een bestemming gekozen met je vrienden? Groningen centrum is 1 grote baromgeving dus je kan nooit echt fout zitten. Wat zoek je precies?
Denk je? We constateren gewoon dat je over je heen laat lopen, en dat je je laat misbruiken. Waarom dat gebeurt weet ik niet precies, maar ik weet wel dat het niet vanzelf gaat stoppen. En de enige die er wat aan kan doen ben je zelfquote:Op zondag 29 december 2019 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat zal denk ik wel zo zijn ja.
Verder dan wat hofjes bezoeken (maar dat is eigenlijk voor bejaarden denk ik), binnen kijken bij het net geopende Groninger Forum, beetje winkelen in de Folkingestraat en een eierbal eten kom ik nietquote:Op zondag 29 december 2019 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben van plan er een dag naartoe te gaan met een vriend en dan museum te bezoeken, maar zoeken verder nog wat dingen om overdag te doen.
@Duderinnetje en @Rene kennen wel leuke lunchplekkenquote:Op zondag 29 december 2019 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben van plan er een dag naartoe te gaan met een vriend en dan museum te bezoeken, maar zoeken verder nog wat dingen om overdag te doen.
Geen idee. Ik ga zo darts kijken in ieder geval. Ik denk snert met rookworst trouwens.quote:Op zondag 29 december 2019 13:05 schreef liesje1979 het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten, ben een beetje inspiratieloos.
Idem. De snert danquote:Op zondag 29 december 2019 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga zo darts kijken in ieder geval. Ik denk snert met rookworst trouwens.
Salade met geitenkaas; aardbei; walnoten en honingquote:Op zondag 29 december 2019 13:05 schreef liesje1979 het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten, ben een beetje inspiratieloos.
Mja je hebt gelijk :pquote:Op zondag 29 december 2019 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je? We constateren gewoon dat je over je heen laat lopen, en dat je je laat misbruiken. Waarom dat gebeurt weet ik niet precies, maar ik weet wel dat het niet vanzelf gaat stoppen. En de enige die er wat aan kan doen ben je zelfWord wakker, stel voor jezelf grenzen, en handhaaf die. Je zult er alleen maar respect mee afdwingen
Hoe lang duurt dat darts eigenlijk? Ik snap niet dat het inmiddels niet je neus uit komt.quote:Op zondag 29 december 2019 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga zo darts kijken in ieder geval. Ik denk snert met rookworst trouwens.
Klinkt ook lekker.quote:Op zondag 29 december 2019 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Salade met geitenkaas; aardbei; walnoten en honing
O hai. Eem kieknquote:Op zondag 29 december 2019 13:11 schreef MCH het volgende:
[..]
@:duderinnetje en @:rene kennen wel leuke lunchplekken
Het toernooi is van 13 december tot en met 1 januari. Per dag (elke dag, behalve 24, 25, 26 en 31 december) zijn er 2 sessies: 13:30 tot ca. 18:00 en 20:00 tot einde dienst (kan wel na middernacht worden, maar meestal kap ik er rond half twaalf mee).quote:Op zondag 29 december 2019 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe lang duurt dat darts eigenlijk?
Dat snap ik heel goed hoorquote:Ik snap niet dat het inmiddels niet je neus uit komt.![]()
Die kant-en-klare kun je zelf ook wat mee doen he. Ik snij er altijd extra rookworst door en doe er wat zwarte peper bij inquote:Hmm snert vind ik wel lekker maar geen zin om zelf te maken en die kant en klare vind ik allemaal maar matig. Behalve die van de slager maar die is gesloten vandaag.
Lol dat is nog langer dan ik dacht. Maar goed ik heb sowieso al dat ik me snel lamlendig voel met al die vrije dagen en als ik dan ook nog hele dagen darts moest kijken zou ik me nog lamlendiger voelen.quote:Op zondag 29 december 2019 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het toernooi is van 13 december tot en met 1 januari. Per dag (elke dag, behalve 24, 25, 26 en 31 december) zijn er 2 sessies: 13:30 tot ca. 18:00 en 20:00 tot einde dienst (kan wel na middernacht worden, maar meestal kap ik er rond half twaalf mee).
[..]
Dat snap ik heel goed hoorMaar ik vermaak me er prima mee. Vooral ook om in DRT een beetje slap mee te lullen
[..]
Die kant-en-klare kun je zelf ook wat mee doen he. Ik snij er altijd extra rookworst door en doe er wat zwarte peper bij in
Oehquote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aardbeien, meringues, slagroom, vanillesuiker, granaatappelsap en munt
Thanks. Ga het even opzoeken allemaal.quote:Op zondag 29 december 2019 13:23 schreef Rene het volgende:
Lunchen in Groningen...
Ik vind Wadapartja leuk.
Apart vind ik Toet, ook aan het Zuiderdiep. Lekkere pannekoeken![]()
Ik hoor mensen over Pernikkel. Sowieso genoeg in die hoek, zoals Lavazza.
Je hebt nog Brasserie Midi in de Folkinge, ook al eens een broodje gegeten.
Poelestraat ook voldoende brasserietjes
En vast heel druk, maar in het Forum heb je bovenin nog Nok. Omdat je toch het Forum wilt zien -vind ik- kan je het combineren met een goed zicht over de stad
Mijn slager heeft ook heerlijke rookworstquote:Op zondag 29 december 2019 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat is nog langer dan ik dacht. Maar goed ik heb sowieso al dat ik me snel lamlendig voel met al die vrije dagen en als ik dan ook nog hele dagen darts moest kijken zou ik me nog lamlendiger voelen.
En ja snap ik, dat je er extra worst doorheen doet, dat doe ik met die van de slager ook. en peper kan altijd natuurlijk maar dan nog vind ik het gewoon lang niet zo lekker als verse.
Dat kanquote:Op zondag 29 december 2019 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat is nog langer dan ik dacht. Maar goed ik heb sowieso al dat ik me snel lamlendig voel met al die vrije dagen en als ik dan ook nog hele dagen darts moest kijken zou ik me nog lamlendiger voelen.
En ja snap ik, dat je er extra worst doorheen doet, dat doe ik met die van de slager ook. en peper kan altijd natuurlijk maar dan nog vind ik het gewoon lang niet zo lekker als verse.
Waarom bedank je mij niet?quote:Op zondag 29 december 2019 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thanks. Ga het even opzoeken allemaal.
Ik heb de tips gegeven vriendin. Niet met de eer ervandoor gaan.quote:
Ik had al eerdere tips gegeven maar was jou nodig voor de lunchtips.quote:Op zondag 29 december 2019 13:33 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik heb de tips gegeven vriendin. Niet met de eer ervandoor gaan.
Maar dan moet ik helemaal naar het centrum.quote:Op zondag 29 december 2019 13:28 schreef bitterbal het volgende:
de erwtensoep van de hema is goed te doen.
Klopt maar vandaag dus geen zin in.quote:Op zondag 29 december 2019 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Zelf erwtensoep maken is juist leuk, veel werk, krabbetjes koken en schoon pulken dit dat maar de moeite waard, die groene snot met metaalsmaak uit blik
Ik dacht precies hetzelfde, huh moet daar krab in, ik mijn moeder bellen en die kon ineens niet meer praten van het lachenquote:Op zondag 29 december 2019 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik helemaal naar het centrum.
[..]
Klopt maar vandaag dus geen zin in.
Stom verhaal, toen ik voor het eerst erwtensoep ging maken kwam ik bij de slager met mijn lijstje, en toen zei ik iets van ja maar voor krabbetjes moet ik denk ik bij de visboer zijn of hebben jullie die ook.
Wat voor krabbetjes gaan er in erwtensoep dan?quote:Op zondag 29 december 2019 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
Stom verhaal, toen ik voor het eerst erwtensoep ging maken kwam ik bij de slager met mijn lijstje, en toen zei ik iets van ja maar voor krabbetjes moet ik denk ik bij de visboer zijn of hebben jullie die ook.
Noord Zee.quote:Op zondag 29 december 2019 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor krabbetjes gaan er in erwtensoep dan?
Varkensribquote:Op zondag 29 december 2019 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krabbetjes. Maar zijn gewoon spareribs achtige dingen.quote:Op zondag 29 december 2019 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 13:40 schreef bitterbal het volgende:
BEDANKT MCH VOOR ALLES WAT JE VOOR ONS DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ah okeequote:
Dit is ook een soort loyaalquote:Op zondag 29 december 2019 13:40 schreef bitterbal het volgende:
BEDANKT MCH VOOR ALLES WAT JE VOOR ONS DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 29 december 2019 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik helemaal naar het centrum.
[..]
Klopt maar vandaag dus geen zin in.
iedereen wil toch een goed schoongewassen auto op straat hebben voordat ie helemaal de tering geblast wordt door de vuurwerkjochies natuurlijkquote:
Ik wil de originele kleur van mijn auto gewoon menens zien. Die was meer grijs dan wit.quote:Op zondag 29 december 2019 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iedereen wil toch een goed schoongewassen auto op straat hebben voordat ie helemaal de tering geblast wordt door de vuurwerkjochies natuurlijk
Ja, daarom wacht ik nu even. Al ziet mijn auto er niet uit door al die modderwegenquote:Op zondag 29 december 2019 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iedereen wil toch een goed schoongewassen auto op straat hebben voordat ie helemaal de tering geblast wordt door de vuurwerkjochies natuurlijk
ik vind het altijd wel wat stoers hebben, een auto die onder de bagger en de prut zitquote:Op zondag 29 december 2019 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daarom wacht ik nu even. Al ziet mijn auto er niet uit door al die modderwegen
zet hem maar binnenquote:Op zondag 29 december 2019 14:00 schreef bitterbal het volgende:
Ja blijf met oud en nieuw veilig thuis. Hopen dat mijn scooter het overleefd
dan gewoon wat uurtjes extra werken voor een nieuwequote:
quote:Op zondag 29 december 2019 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan gewoon wat uurtjes extra werken voor een nieuwe
vanaf gisterenquote:Op zondag 29 december 2019 14:14 schreef Karzai het volgende:
Hier was er gister iemand bezig met vuurwerk, mag vanaf vandaag verkocht worden geloof ik?
ja beetje op tijd beginnen met kijken ookquote:Op zondag 29 december 2019 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgend jaar toch maar weer kijken of we naar Spanje ofzo kunnen.
Ja joh, prachtig land! Deze keer niet zo veel bijzonders eigenlijk, naar Shkoder en beetje Tirana en misschien even Durres.quote:
Eigenlijk altijd gewoon bij de maatschappij zelf?quote:Op zondag 29 december 2019 14:41 schreef Karzai het volgende:
Weekendje Edinburgh, vliegtickets zijn ook niet zo duur.
Bij welke site boeken jullie je vliegtickets?
Tix 28 jaquote:Op zondag 29 december 2019 14:46 schreef bitterbal het volgende:
K boek ook direct bij de airline. geloof dat cheaptickets en zo nog 25 euro extra rekenen?
Mocht je ooit vertraging hebben of andere issues tijdens je vlucht dan geven ze ook vast niet thuisquote:
klopt ja. Dan verschuilen ze zich achter allerlei smoesjes.quote:Op zondag 29 december 2019 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mocht je ooit vertraging hebben of andere issues tijdens je vlucht dan geven ze ook vast niet thuis
Dan ben jij genaaid of zaten zij te liegen. Laatst nog 500 gehad van Ryanair, supersnel geregeldquote:Op zondag 29 december 2019 15:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een keer 25 uur vertraging gehad met KLM vanuit Suriname naar NL.
Defect onderdeel en was niet voorradig in Suriname dus moest worden gebracht vanuit NL. Klm beriep zich op overmacht. Mijn reisgenoten claim ingediend bij de geschillencommissie en kregen de vergoeding. Ik volgde een week later met mijn claim met zelfde klacht. Heb niks gehad
je hebt allerlei rechten tegenwoordig he, EU-regels n shitquote:Op zondag 29 december 2019 15:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een keer 25 uur vertraging gehad met KLM vanuit Suriname naar NL.
Defect onderdeel en was niet voorradig in Suriname dus moest worden gebracht vanuit NL. Klm beriep zich op overmacht. Mijn reisgenoten claim ingediend bij de geschillencommissie en kregen de vergoeding. Ik volgde een week later met mijn claim met zelfde klacht. Heb niks gehad
Nee ben genaaid. Geschillencommissie wilde niet in beroepquote:Op zondag 29 december 2019 15:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan ben jij genaaid of zaten zij te liegen. Laatst nog 500 gehad van Ryanair, supersnel geregeld
Ja is 10 jaar terug ofzoquote:Op zondag 29 december 2019 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je hebt allerlei rechten tegenwoordig he, EU-regels n shit
Ik begin een beetje te snappen wat Krea met lief dagboek bedoeldequote:Op zondag 29 december 2019 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
klusjes weer gedaan, darts gaan verder
Ben je weer terug in het land of nog steeds bij onze buren?quote:Op zondag 29 december 2019 20:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik begin een beetje te snappen wat Krea met lief dagboek bedoelde
Ik ben nu in de hoofdstadquote:Op zondag 29 december 2019 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je weer terug in het land of nog steeds bij onze buren?
Gaat het nu over je buurvrouw of echt een koe?quote:Op zondag 29 december 2019 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, het klinkt alsof Chewbacca in mijn tuin staat, maar dat is waarschijnlijk een buurkoe of zo
Mijn buurvrouw uit zich redelijk eloquent, dus ik denk zo’n witzwartgevlekt gevalquote:Op zondag 29 december 2019 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat het nu over je buurvrouw of echt een koe?
Waar in de Bible Belt? Ik vind het hier nog best meevallen.quote:Op zondag 29 december 2019 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier in de bible belt is het knallen nu ook begonnen.
Alblasserwaard. Als die knotjes losgaan, doen ze het goed.quote:Op zondag 29 december 2019 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar in de Bible Belt? Ik vind het hier nog best meevallen.
ah joh al die griffo's wippen toch als de konijnen in de Bible belt. Moet je voor de gein ( nou ja gein) eens op de Veluwe gaan kijkenquote:Op zondag 29 december 2019 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alblasserwaard. Als die knotjes losgaan, doen ze het goed.
Daar hoef ik niet voor naar de Veluwe hoorquote:Op zondag 29 december 2019 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah joh al die griffo's wippen toch als de konijnen in de Bible belt. Moet je voor de gein ( nou ja gein) eens op de Veluwe gaan kijken
Ik zit hier gewoon rustig op de bank in m'n eentje.quote:Op zondag 29 december 2019 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah joh al die griffo's wippen toch als de konijnen in de Bible belt. Moet je voor de gein ( nou ja gein) eens op de Veluwe gaan kijken
Jij bent toch geen refo?quote:Op zondag 29 december 2019 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon rustig op de bank in m'n eentje.
quote:Op zondag 29 december 2019 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Alsof ik nu nog ja zou durven zeggen
Kerkhof misschien.quote:Op zondag 29 december 2019 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb jou nog nooit het woord ‘kerk’ zien posten.
Ik woonde ook naast een kerk. Mis de kerkklokkenquote:Op zondag 29 december 2019 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Woon wel vlak naast een kerk
Maar dat geldt eigenlijk voor iedereen in dit dorp.
Mijn ouders hadden een dwergpapegaai in de tuin. Die kwam vorig jaar bij het aanleggen van een nieuwe tuin weer tevoorschijn.quote:
Dacht dat zoiets na een jaar wel weg was? Cavia's een maand of zes geloof ik.quote:Op zondag 29 december 2019 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een dwergpapegaai in de tuin. Die kwam vorig jaar bij het aanleggen van een nieuwe tuin weer tevoorschijn.
Het kistje was nog heel. Ze hebben het ongeopend in de kliko gedaanquote:Op zondag 29 december 2019 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat zoiets na een jaar wel weg was? Cavia's een maand of zes geloof ik.
Oh goed ideequote:Op zondag 29 december 2019 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet nog een UI waar je slang een sterretje vasthoudt.
Jij had toch gevraagd naar de entree van die expositie?quote:Op zondag 29 december 2019 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Waarom bedenk ik 's avonds allemaal leuke dingen voor de volgende dag maar heb ik er de volgende dag totaal geen energie meer voor of zin in.
herkenbaarquote:Op zondag 29 december 2019 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Waarom bedenk ik 's avonds allemaal leuke dingen voor de volgende dag maar heb ik er de volgende dag totaal geen energie meer voor of zin in.
O nee ben ik nog totaal niet in de buurt geweest. Was het alweer vergetenquote:Op zondag 29 december 2019 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij had toch gevraagd naar de entree van die expositie?
quote:Op zondag 29 december 2019 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee ben ik nog totaal niet in de buurt geweest. Was het alweer vergeten
quote:Op zondag 29 december 2019 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben verdomme je hond niet hequote:
Miauw.quote:
Ze weet dat ik niks van honden moet hebben.quote:
kijk nouquote:Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze weet dat ik niks van honden moet hebben.
Ja leuk, tot het na 3 maanden zo'n hysterisch blafgeval is.quote:
net zoals met kinderen eigenlijkquote:Op zondag 29 december 2019 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja leuk, tot het na 3 maanden zo'n hysterisch blafgeval is.
Ja allebei ongeveer net zo vervelend inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2019 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
net zoals met kinderen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |