Ik hoop toch later dood te gaan dan mijn vader. (Moeder leeft inmiddels al niet meer)quote:Op zondag 29 december 2019 10:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Reden om je ouders te onterven
1 van de beste optredens die ik ooit gezien heb in 2018 op DTRHquote:Op zondag 29 december 2019 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan dus niet zoveel met Nick Cave. Ik geloof dat dit mijn idee hierover wel bevestigt.
is ook, zonde welquote:
1569 is prima onder de 500quote:Op zondag 29 december 2019 10:07 schreef DevFreak het volgende:
Dit jaar niet kunnen stemmen door drukte en gestress helaas. Ben ik er achter gekomen dat A Head Full Of Dreams helemaal op plek #1569 staat
Schaamteloos! Volgend jaar zou die zeker onder de 500 moeten staan
Ik dacht 'er zegt vast wel iemand anders goeiemorgen, hoef ik er niet weer een post aan te verspillen'quote:
Hij is tamelijk veelzijdig. Zeer intens. En oprecht.quote:Op zondag 29 december 2019 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan dus niet zoveel met Nick Cave. Ik geloof dat dit mijn idee hierover wel bevestigt.
Carolien, jij ook hier?quote:Op zondag 29 december 2019 10:07 schreef DevFreak het volgende:
Dit jaar niet kunnen stemmen door drukte en gestress helaas. Ben ik er achter gekomen dat A Head Full Of Dreams helemaal op plek #1569 staat
Schaamteloos! Volgend jaar zou die zeker onder de 500 moeten staan
quote:Op zondag 29 december 2019 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht 'er zegt vast wel iemand anders goeiemorgen, hoef ik er niet weer een post aan te verspillen'
helaas dacht iedereen zo
goeiemorgen ouwe reus.
quote:Op zondag 29 december 2019 10:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij is tamelijk veelzijdig. Zeer intens. En oprecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |