quote:Op zondag 29 december 2019 03:06 schreef El-Stinho het volgende:
Zorg goed voor elkaar, ik ga slapen.
gr gr
Gr!quote:Op zondag 29 december 2019 03:06 schreef El-Stinho het volgende:
gr gr
quote:Op zondag 29 december 2019 03:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik zie die drie vaak staan (meestal lijken het er zes).
Vandaar ook dat ik zeg: als ik de dj wasquote:Op zondag 29 december 2019 03:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De zak hooi die er nu zit beschikt niet over dat soort capaciteiten.
Het aantal keren dat ik vroegtijdig de dansvloer heb verlaten omdat ik de vrouw van mijn keuze heb kunnen meenemen kan ik op één hand tellen. En dan heb ik nog genoeg ruimte om met vuurwerk te stunten.quote:Op zondag 29 december 2019 03:04 schreef El-Stinho het volgende:
Besef dat er over twee uur daar alweer mensen zitten in dat café![]()
.
Later grote vriend.quote:Op zondag 29 december 2019 03:06 schreef El-Stinho het volgende:
gr gr
Overigens: als ik hier al 16 uur ben... hoe lang ben jíj dan al niet actief op deze dag, alhier?quote:
Stijn! Slaap lekker man!quote:Op zondag 29 december 2019 03:06 schreef El-Stinho het volgende:
gr gr
Zeker, alleek beetje kloten dat het 6 maanden na het overlijden van mijn moeder gebeurde.quote:Op zondag 29 december 2019 03:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat je vader scheidt kan je weinig aan doen. Leuk is anders natuurlijk.
Vanaf een uur of 10 wel.quote:Op zondag 29 december 2019 03:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Overigens: als ik hier al 16 uur ben... hoe lang ben jíj dan al niet actief op deze dag, alhier?
Ik denk wel dat wij deze 29-29 december op FOK! kleur gegeven hebbenquote:Op zondag 29 december 2019 03:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Overigens: als ik hier al 16 uur ben... hoe lang ben jíj dan al niet actief op deze dag, alhier?
Die vetpens komt niet vanzelf.quote:
Het één sluit het ander niet uitquote:Op zondag 29 december 2019 03:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat wij deze 29-29 december op FOK! kleur gegeven hebben
Ok ik ben nu best wel bezopen aan het posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |