Erg sympathiek.quote:Op zondag 29 december 2019 03:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, maar weet dat ik Arsenal en Arteta veel succes gun.
Jup, de tijd is nu wel rijp voor Opgezwolle in de lijstquote:Op zondag 29 december 2019 03:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Opgezwolle mag wel plekje top2000 met verre oosten
Dat is niet relaxed. Einde reis Australië daardoor?quote:Op zondag 29 december 2019 03:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Poot gebroken tijdens reis in Australië en hond overleden.
Eigenlijk niet zo mooi dus
Ik zou als ik mocht kiezen voor Eigen Wereld gaan denk ik, of Balans.quote:Op zondag 29 december 2019 03:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bananenmilkshake niet zo verschrikkelijk zuur
Balans is wel goed.quote:Op zondag 29 december 2019 03:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zou als ik mocht kiezen voor Eigen Wereld gaan denk ik, of Balans.
Jup maar was er gelukkig al eens eerder geweest. Reis dit keer was na 2 maanden al klaar.quote:Op zondag 29 december 2019 03:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is niet relaxed. Einde reis Australië daardoor?
Die verse van wie is het ook alweer in Balans is zo heerlijkquote:Op zondag 29 december 2019 03:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Balans is wel goed.
Gekkenhuis blijft het beste, en nog steeds actueel.
You do you! Waar zouden bedrijven zijn zonder advies over strategie, content en copy?quote:Op zondag 29 december 2019 03:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Advies op strategie, content en copy voor ondernemers![]()
Hoedenplank grootste hit maar niet beste imo. Ik vind Verre Oosten en Regendans mooier/beter.quote:Op zondag 29 december 2019 03:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jup, de tijd is nu wel rijp voor Opgezwolle in de lijst(als Ty + Rico + Sticks de Ziggo kunnen vullen, kunnen ze ook in de T2000)
Ik denk dat HoedenPlank wel de meeste kans maakt
De zak hooi die er nu zit beschikt niet over dat soort capaciteiten.quote:Op zondag 29 december 2019 03:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als ik nu dienstdoende dj was had ik geroepen; café laat je horen!
Jij bent vaak één van die drie?quote:Op zondag 29 december 2019 03:04 schreef Bugno3 het volgende:
Zo'n dansvloer die leegloopt en er nog 3 mensen staan is iets te herkenbaar voor mij.
Regendans is ook geweldig ja.quote:Op zondag 29 december 2019 03:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoedenplank grootste hit maar niet beste imo. Ik vind Verre Oosten en Regendans mooier/beter.
Dat je vader scheidt kan je weinig aan doen. Leuk is anders natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 03:02 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Meer een soort rollercoaster, lekker aan mijzelf kunnen werken, nieuwe vriendschappen aan het opbouwen maar helaas ook een dierbare verloren dit jaar en mijn vader is voor tweede keer gescheiden.
Ellendige vroege vogels. "Dan hebben we nog wat aan onze dag", vertrouwde ze hem toe.quote:Op zondag 29 december 2019 03:04 schreef El-Stinho het volgende:
Besef dat er over twee uur daar alweer mensen zitten in dat café![]()
.
Je moest een weten hoeveel bedrijven gewoon 1200 versies hebben van wat ze eigenlijk doenquote:Op zondag 29 december 2019 03:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
You do you! Waar zouden bedrijven zijn zonder advies over strategie, content en copy?
Keep getting them checks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |