ArtetaBallquote:
Heel wisselend. Eerst werkaids, maar toen besloten voor mezelf te gaan en dat bevalt sinds oktober echt heel goed. Alsof je opeens weet wat werkt. En prive hoop mooie dingen met de Bugnettes.quote:Op zondag 29 december 2019 02:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb het al eens gevraagd, maar voor wie het wil delen... was 2019 een beetje een goed jaar?
Parijs-Roubaix. Dat mag jij rustig noteren.quote:Op zondag 29 december 2019 02:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat is waar. Pakt hij dit jaar al een ( of meer) monument?
Wut? Dat is Stasse?quote:Op zondag 29 december 2019 02:57 schreef houdjemond het volgende:
Had ik deze Stasse-Parel al gepost trouwens?
https://myalbum.com/album/pkJKKKwtbuW3
RensAjacies just became your favourite poster!quote:Op zondag 29 december 2019 03:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Opgezwolle mag wel plekje top2000 met verre oosten
Pippies, Bugnettesquote:Op zondag 29 december 2019 03:00 schreef Bugno3 het volgende:
En prive hoop mooie dingen met de Bugnettes.
Op de een of andere manier zie ik hem eerder de Primavera winnen. Of Vlaanderen.quote:Op zondag 29 december 2019 03:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Parijs-Roubaix. Dat mag jij rustig noteren.
Ik ga niet kijken, maar weet dat ik Arsenal en Arteta veel succes gun.quote:
Mooi man!quote:Op zondag 29 december 2019 03:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heel wisselend. Eerst werkaids, maar toen besloten voor mezelf te gaan en dat bevalt sinds oktober echt heel goed. Alsof je opeens weet wat werkt. En prive hoop mooie dingen met de Bugnettes.
Poot gebroken tijdens reis in Australië en hond overleden.quote:Op zondag 29 december 2019 02:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb het al eens gevraagd, maar voor wie het wil delen... was 2019 een beetje een goed jaar?
Wat zou dat een genottelijke zondag opleverenquote:Op zondag 29 december 2019 03:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Parijs-Roubaix. Dat mag jij rustig noteren.
Bananenmilkshake niet zo verschrikkelijk zuurquote:Op zondag 29 december 2019 03:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
RensAjacies just became your favourite poster!
Advies op strategie, content en copy voor ondernemersquote:Op zondag 29 december 2019 03:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mooi man!
Wat doe je voor werk?
Vlaanderen kan ook. MSR is nog onzeker of hij daar überhaupt aan de start staat, beetje wisselende berichten.quote:Op zondag 29 december 2019 03:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zie ik hem eerder de Primavera winnen. Of Vlaanderen.
Meer een soort rollercoaster, lekker aan mijzelf kunnen werken, nieuwe vriendschappen aan het opbouwen maar helaas ook een dierbare verloren dit jaar en mijn vader is voor tweede keer gescheiden.quote:Op zondag 29 december 2019 02:59 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |