Ik zag laatst tijdens het zappen Simon Zijigmans in de studio.quote:Op zondag 29 december 2019 02:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste, dartspresentator!
Vaar wel!quote:Op zondag 29 december 2019 02:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
en op een zeilbootje ..... duwtje geven![]()
LSU maakte gehakt van Oklahoma echt niet normaal. Weet niet of het Clemson of Ohio State wordt, maar NUL kans tegen LSU denk ik. Wat een teamquote:
Ik heb een Seahawks shirt aan, telt dat?quote:Op zondag 29 december 2019 02:14 schreef Kyran het volgende:
Zooooo eerste wedstrijd was genot. Nu THE Ohio State kijken(not that anyone cares, maar toch
)
Britse tabloids zijn pure aids.quote:Op zondag 29 december 2019 02:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Diana was nog levend gezien voor haar ongeluk
Dit was echt een krantenkop van toen
Dat sowiesoquote:Op zondag 29 december 2019 02:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Britse tabloids zijn pure aids.
Ja, die deed het beter dan Marcel Maijer. Dat zegt vooral wat over Maijer.quote:Op zondag 29 december 2019 02:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zag laatst tijdens het zappen Simon Zijigmans in de studio.
Je zou voor minder.quote:
Goeie beslissing, Gianni!quote:Op zondag 29 december 2019 02:16 schreef Bugno3 het volgende:
ik weet nu al dat ik Talk Talk ook nog mee pak
Ja, daarom doet hij altijd lekker vrijgevochten, maar stiekem is het nog steeds een kleingeestige provinciaal.quote:
Je zou nu toch Meghan Markle zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 02:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Britse tabloids zijn pure aids.
LSU is Shaquille O’Neal en Ben Simmons volgens mijquote:Op zondag 29 december 2019 02:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
LSU maakte gehakt van Oklahoma echt niet normaal. Weet niet of het Clemson of Ohio State wordt, maar NUL kans tegen LSU denk ik. Wat een team
Wekkertje lekker om 10u of zo,quote:Op zondag 29 december 2019 02:16 schreef Bugno3 het volgende:
ik weet nu al dat ik Talk Talk ook nog mee pak
GODENBLOK INCOMING![]()
![]()
![]()
![]()
Niet echt één team, maar LSU Tigers en Auburn Tigers wel mijn favorieten.quote:Op zondag 29 december 2019 02:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat is je favoriete college?
Sow. Teletekstgod. Gelijk mn moeder wakker maken.quote:Op zondag 29 december 2019 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik weet nog waar ik was toen Diana was overleden.
In een tunnel in Parijs?quote:Op zondag 29 december 2019 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik weet nog waar ik was toen Diana was overleden.
Die wist vrij goed waar ze aan begon, lijkt me.quote:Op zondag 29 december 2019 02:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je zou nu toch Meghan Markle zijn.
Elburg dat is echt SGPquote:Op zondag 29 december 2019 02:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, daarom doet hij altijd lekker vrijgevochten, maar stiekem is het nog steeds een kleingeestige provinciaal.
Wat serieus? Hoe dan!quote:Op zondag 29 december 2019 02:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb een Seahawks shirt aan, telt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |