Te fout voor de publieke omroep wellichtquote:Op zondag 29 december 2019 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
i believe i can fly en if i could turn hebben er wel in gestaan.
Ja, ik zag ook dat dat echt heel hard was gegaan.quote:Op zondag 29 december 2019 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benieuwd of Michael J volgend jaar verder zakt
Toch wel één van hun bekendste dezequote:Op zondag 29 december 2019 01:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom staat dit zo hoog? Sting heeft zoveel betere nummers
mj staat er ook nog in.quote:Op zondag 29 december 2019 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Te fout voor de publieke omroep wellicht
Da's waar!quote:Op zondag 29 december 2019 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch wel één van hun bekendste deze
Het gaat mij persoonlijk meer om de playlist dan de personen die de plaatjes aan elkaar praten. Als ik radio luister heb ik liever geen grappenmaker achter de knoppen, maar gewoon een muziekliefhebber die wat leuke achtergrondinfo over een plaat kan vertellen.quote:Op zondag 29 december 2019 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Uiteindelijk trekken grote namen ook meer luisteraars en door die schoonmaak moeten ze helemaal opnieuw beginnen.
Ik vond Serious Request dit jaar trouwens wel weer leuk, nadat ik er vorig jaar niks aan vond.
Sting is in z'n eentje hoorquote:Op zondag 29 december 2019 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch wel één van hun bekendste deze
Kijk, een goed voornemenquote:Op zondag 29 december 2019 01:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind Sting elk jaar weer supermooi en neem me elk jaar voor om meer naar ze te luisteren buiten de Top 2000 om. Volgend jaar dan maar.
... ze?quote:Op zondag 29 december 2019 01:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind Sting elk jaar weer supermooi en neem me elk jaar voor om meer naar ze te luisteren
Rise & Fall Craig David.quote:Op zondag 29 december 2019 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
Er is ook een R&B/hiphop nummer die deze sample gebruikt toch? Kan iemand mij helpen.
Welke die niet in de Top 2000 staan moet ik zeker eens proberen op 1 of 2 januari?quote:Op zondag 29 december 2019 01:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom staat dit zo hoog? Sting heeft zoveel betere nummers
Sleep well Galequote:
Snap ik, maar de gemiddelde luisteraar zit anders in elkaar en gaat wel Spotify luisteren als het niet ook een beetje om de DJ gaat.quote:Op zondag 29 december 2019 01:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het gaat mij persoonlijk meer om de playlist dan de personen die de plaatjes aan elkaar praten. Als ik radio luister heb ik liever geen grappenmaker achter de knoppen, maar gewoon een muziekliefhebber die wat leuke achtergrondinfo over een plaat kan vertellen.
Om die reden luister ik op 3fm voornamelijk naar 3voor12 en Vera on Track
Brainpower- je moest waarschijnlijk gaanquote:Op zondag 29 december 2019 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
Er is ook een R&B/hiphop nummer die deze sample gebruikt toch? Kan iemand mij helpen.
Top 4000 had Billie Jean nog op 3quote:Op zondag 29 december 2019 01:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, ik zag ook dat dat echt heel hard was gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |