Ah, gelukkigquote:Op zondag 29 december 2019 01:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Ja, had glas drinken naast laptop dus meteen slok kunnen nemen
I knowquote:Op zondag 29 december 2019 01:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het uur van 2 tot 3 is lichtjaren beter dan dit uur
Inhaalgenotquote:Op zondag 29 december 2019 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
We lopen nog 8 en 2/3 topic achter op 2017.
Nee, is ook weer zo, kan alvast lichten uit en zulksquote:
Ik keek per ongeluk bij 829 en dacht al W T Fquote:Op zondag 29 december 2019 01:03 schreef houdjemond het volgende:
830 stemplaat genot, maar wil eigenlijk ook slapen zo
Doet het je wat?quote:Op zondag 29 december 2019 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik lees momenteel Norwegian Wood.
Trouwens, daar heb je vooral zelf aan bijgedragen geloof ikquote:Op zondag 29 december 2019 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
We lopen nog 8 en 2/3 topic achter op 2017.
Hahaquote:Op zondag 29 december 2019 01:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Trouwens, daar heb je vooral zelf aan bijgedragen geloof ik
Je was vergeten dat je in Spanje zit?quote:Op zondag 29 december 2019 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, terug naar de tekentafel met dit project!
Prima boekje, niks mis mee.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik lees momenteel Norwegian Wood.
Neeeeeequote:Op zondag 29 december 2019 01:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik keek per ongeluk bij 829 en dacht al W T F
Hoe hoog staat Vergeet Mij Niet dit jaar?quote:Op zondag 29 december 2019 01:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Trouwens, daar heb je vooral zelf aan bijgedragen geloof ik
Ach ja, ik heb elke week tijd voor het kijken van enkele samenvattingen/highlights, meer niet. Het zou leuk zijn als ze over een paar jaar weer play-offs kunnen halen, maar heel rouwig zal ik niet zijn. Het tofste aan de NBA blijft imo dat geen enkele franchise extreem lang dominant blijft. Zie GSW dat nu het zwakste team is in het westenquote:Ai ai, dat block van James, die driepunter van Kyrie. Die stop van Kevin Love. Die bijna dunk over Draymond. Die wedstrijd van Draymond trouwens!! Was een epische wedstrijd ja. Sorry dat je fan van Cleveland bent geworden. En succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |