Trustenquote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef alopio het volgende:
Ja morgen weer een drukke dag voor de boeg, dus tot laters
Veel plezier de rest nog
quote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef alopio het volgende:
Veel plezier de rest nog
Como puede serquote:Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuken zing ik mee in het Spaans
Ciaooquote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef alopio het volgende:
Veel plezier de rest nog
Ja zet even te kijken, hele tijd KP2quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Nope, Kleine kans ook deze week begreep ik
D'Angelo > Stenenquote:
Sleep well aloquote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef alopio het volgende:
Veel plezier de rest nog
Ik heb liever z'n broer Pino met Ma Quale Idea.quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef Bugno3 het volgende:
'D Angelo die overigens NIET in de lijst staat![]()
quote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef alopio het volgende:
Veel plezier de rest nog
Proost!quote:Op zondag 29 december 2019 00:29 schreef ok01 het volgende:
Ik trek nog een biertje open
Proost mensen
Ik heb zo'n heerlijke herinnering aan dat nummer. Toen ik het nog niet kende en het ergens op straat door de speakers knalde en twee enorm lekkere wijven het luidkeels aan het meezingen warenquote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Como puede ser
De ellende is dat die reggaeton-troep allemaal hetzelfde is. Despacito klinkt precies als nog eens 5,000 andere liedjes met exact dezelfde beat. En dat het ondanks dat toch wel verkoopt hebben ze nu door in die regionen dus de hele muziekmarkt wordt er door verpest.
Daarom, maar hier gevraagd ook, en kleine kans maar niet grootquote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja zet even te kijken, hele tijd KP2moet je wat geluk mee hebben.
Ik 1000 Deaths.quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wil unshaken in de lijst.
Hoort toch echt wel iets van Garbage in de lijst.quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef jrwl het volgende:
[ afbeelding ]
ik was 13 toen dit op tv kwam. Heerlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef jrwl het volgende:
[ afbeelding ]
ik was 13 toen dit op tv kwam. Heerlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja okay, dat verklaart het wel een beetje. Nog nummers gescoord?quote:Op zondag 29 december 2019 00:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n heerlijke herinnering aan dat nummer. Toen ik het nog niet kende en het ergens op straat door de speakers knalde en twee enorm lekkere wijven het luidkeels aan het meezingen waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |