Misschien waren er dat jaar stikstofmaatregelen tegen Limburg.quote:Op zondag 29 december 2019 00:24 schreef Kyran het volgende:
Dit heeft 27 staan? Echt? Geloof het niet ...
Nee, helaas, ik kan 'm altijd wel waarderenquote:Op zondag 29 december 2019 00:24 schreef houdjemond het volgende:
Dit is de enige die we allemaal kut vinden?
Ga mee met de 6,5quote:Op zondag 29 december 2019 00:25 schreef jrwl het volgende:
haha ik vind Bloasmuziek best een geinig nummer. Underrated. Een 6,5 wat mij betreft
Nog nooit iemand hier gezien die zei dat ie dit echt wel prima vond ja.quote:Op zondag 29 december 2019 00:24 schreef houdjemond het volgende:
Dit is de enige die we allemaal kut vinden?
Aaah, so close!quote:Op zondag 29 december 2019 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, helaas, ik kan 'm altijd wel waarderen
Maar Despacito wel, neem ik aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 00:25 schreef Cee het volgende:
Blaos me ziek![]()
Tweede geworden met de Top 2000 quiz vanavond, twee punten verschil met de winnaar, 12 met de nummer drie.
Goed gedaanquote:Op zondag 29 december 2019 00:25 schreef Cee het volgende:
Blaos me ziek![]()
Tweede geworden met de Top 2000 quiz vanavond, twee punten verschil met de winnaar, 12 met de nummer drie.
Die vind ik wel leukquote:Op zondag 29 december 2019 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, helaas, ik kan 'm altijd wel waarderen
Maar Despacito wel, neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |