...ja ik weet wie het is, maar ze zingt dat nummer nietquote:Op zondag 29 december 2019 00:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Winnares van de Voice, paar jaar terug. Schijnt het aardig te doen. Maar niet mijn cup of tea.
Iedere scheet die door haar gereleased wordt is 12 uur later al gecoverd op YouTube.quote:Op zondag 29 december 2019 00:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Winnares van de Voice, paar jaar terug. Schijnt het aardig te doen. Maar niet mijn cup of tea.
In die van mij is er alleen échte actie. In die 3 jaar een keer een keiharde burger-arrestatie. Dat was hetquote:Op zondag 29 december 2019 00:16 schreef alopio het volgende:
[..]
De BuurtApp, wat een kots is dat zeg. Ben ik na een halve dag al uitgegaan.
Lekker wijf welquote:Op zondag 29 december 2019 00:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben positief verrast dat we niet met die ongetwijfelde ooraids worden geconfronteerd in de Top 2000.quote:Op zondag 29 december 2019 00:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Goed uurtje! Alleen, tja, LeoHet blijft behelpen.
Over Lemon Tree: Paul de Leeuw zong hier in 2009 een Nederlandse vertaling op.
Nouja, Paul de Leeuw dus. Ik quote (uit mijn hoofd)quote:Op zondag 29 december 2019 00:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit klinkt zo Duits, dat het me tegenvalt dat Herman van Veen er geen cover van heeft
Ik heb liever dat Duitser gewoon in hun eigen taal gaan zingen als hun accent dusdanig sterk (lees: lelijk) is. Die dudes van Scorpions en Alphaville kunnen er ook wat vanquote:Op zondag 29 december 2019 00:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit klinkt zo Duits, dat het me tegenvalt dat Herman van Veen er geen cover van heeft
OKee, Ik hou al op met luisteren zodra ik de naam van Marco Borsato zie of hoorquote:Op zondag 29 december 2019 00:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
...ja ik weet wie het is, maar ze zingt dat nummer niet
Enige reden daarvoor is dat die versie nooit op album of single werd uitgebrachtquote:Op zondag 29 december 2019 00:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben positief verrast dat we niet met die ongetwijfelde ooraids worden geconfronteerd in de Top 2000.
Gaat te snelquote:Op zondag 29 december 2019 00:18 schreef ok01 het volgende:
Over drie dagen is de lijst alweer voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |