Ja, dit. En The Rip.quote:
Human klinkt best goed eigenlijk, laat maar .....quote:Op zondag 29 december 2019 00:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Of Hoe het Danst van Marco & Maan
quote:Op zondag 29 december 2019 00:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Je bedoelt Suzan en Freekquote:Op zondag 29 december 2019 00:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja, stonden achterin hun best te doen en hele café "quote:Op zondag 29 december 2019 00:14 schreef alopio het volgende:
[..]geweldig, en de rest van dat cafe ze zeker dom aankijken
Je staat er in ieder geval inquote:Op zondag 29 december 2019 00:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
46e hier, ook licht beschamend. Maar goed, was dan ook druk met bordspelletjes.
Maan?quote:Op zondag 29 december 2019 00:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oh en ik al die jaren maar denken dat de NRC-lezers dé reden waren voor het ongekende succes in 2012quote:Op zondag 29 december 2019 00:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het leek echt wel een stemactie, met zoveel waren we
Winnares van de Voice, paar jaar terug. Schijnt het aardig te doen. Maar niet mijn cup of tea.quote:
Was inderdaad altijd wel leuk met muziekles op de middelbare!quote:Op zondag 29 december 2019 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is het liedje waar iedere 12-jarige fan van is, onderweg naar een fatsoenlijke of minder fatsoenlijke muzieksmaak.
De BuurtApp, wat een kots is dat zeg. Ben ik na een halve dag al uitgegaan.quote:Op zondag 29 december 2019 00:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, stonden achterin hun best te doen en hele café "" gingen nog net niet massaal de buurtwacht appen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |