abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58328513
Vind 'm juist wel erg goed spelen dit seizoen. Sterk aan de bal, is er bijna niet af te krijgen. En scoort regelmatig
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_58328530
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 22:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Jij bent wel heel erg fan van hem zeg
Zo goed vind ik hem ook weer niet, vrije trappen gaan meestal heel beroerd en soms speelt hij hele wedstrijden heel slecht (maar dan geeft hij 1 of 2 geniale passes en is hij toch belangrijk, dat moet ik hem nageven).
Moet je erg fan van 'm zijn om respect te hebben voor wat Geraldinho heeft laten zien dit seizoen? Ik had er echt weinig van verwacht, echter is hij dit seizoen ontzettend belangrijk gebleken (ondanks dat 'ie hele wedstrijden onzichtbaar lijkt en lullig balverlies lijdt, hulpeloos op de grond zit, etc.). En dan af en toe, dan komt er weer zo'n geniale pass.. Verbazingwekkend en op dit forum misschien toch wat ondergewaardeerd, gezien de vorige post in dit topic ergens in februari was. Dan verdient dat na 34 wedstrijden best een schopje

Eens kijken of hij Ajax weet te vellen donderdag
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_58356247
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 22:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Moet je erg fan van 'm zijn om respect te hebben voor wat Geraldinho heeft laten zien dit seizoen? Ik had er echt weinig van verwacht, echter is hij dit seizoen ontzettend belangrijk gebleken (ondanks dat 'ie hele wedstrijden onzichtbaar lijkt en lullig balverlies lijdt, hulpeloos op de grond zit, etc.). En dan af en toe, dan komt er weer zo'n geniale pass.. Verbazingwekkend en op dit forum misschien toch wat ondergewaardeerd, gezien de vorige post in dit topic ergens in februari was. Dan verdient dat na 34 wedstrijden best een schopje

Eens kijken of hij Ajax weet te vellen donderdag
Als je het zo formuleert ben ik het wel met je eens
Hij doet het beter dan verwacht als je hem in de voorbereiding zag spelen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 april 2008 @ 22:18:29 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_58389792
Yourie Mulder stopt ermee. Sibon moet hem maar vervangen bij Studio voetbal

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58394862
Wat mij vooral zeer aangenaam verrast heeft is de enorme mentale metamorfose die hij heeft ondergaan in vergelijking met de vorige periode die hij bij Heerenveen speelde.

Toen was het een matte, ongeinteresseerde, zelfgenoegzame passant en nu is ie een loyale, hardwerkende en enthousiaste clubvoetballer.
pi_58394878
Sibon dit seizoen
Vooral die no look pass
pi_58447693
Gerald blijft een held...dit seizoen speelt hij ook echt beter dan ooit met al die briljante assists erbij
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_58448283
Goed topic
Woo-loo-loo!
pi_58514464
Voorlopig een dispensatiespeler voor de OS ! Er moet er nog wel 1 afvallen trouwens.
  Trouwste user 2022 woensdag 7 mei 2008 @ 00:01:00 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_58522798
Hopen dat ie mee mag

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58522858
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voorlopig een dispensatiespeler voor de OS ! Er moet er nog wel 1 afvallen trouwens.
Alleen makaay is nog maar zeker. De 3 die nu genoemd zijn kunnen ook nog allemaal afvallen omdat foppe ook nog spelers die van basten niet mee neemt kan meenemen. Maar ik zou sibon als er geen betere afvaller bij van basten komt die mee mag wel een goede keuze vinden. Met makaay en sibon heb je een lange speler die goed kan koppen daardoor kun je de lange bal spelen en je hebt makaay een speler die maar 1 kans voor een doelpunt nodig heeft. En het probleem van jong oranje ligt in de aanval en een beetje in de verdediging. dus 2 spitsen en 1 verdediger zou een goede keuze zijn.
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:09:52 #87
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58522937
Jemig Sibon.,.. Kan je 'iedereen' meenemen,,,
pi_58523272
Nee joh. Sibon is slimheid ten top. Een ideale speler in een jong elftal. En met Makaay naast hem is het helemaal smullen geblazen. Als die twee elkaar niet kunnen vinden weet ik het ook niet meer.
That's all folks!
pi_58523416
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is dus Sibon

Naar wat ik heb gehoord is het is een grap van iemand op het Heerenveen forum die het gewoon zelf verzonnen heeft.

En zo zie je maar weer dat de VI ook gewoon dingen overneemt

Ik pluk nog ff een quote van het Heerenveen forum :
quote:
Ik laat zien door zo'n bericht te verzinnen dat er altijd mensen zijn die daar op reageren en dat voor waar aan nemen. Dit was gewoon een boodschap aan de mensen om geruchten eens wat minder serieus te nemen omdat iedereen dat kan verzinnen.
pi_58523810
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 00:42 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dat is dus Sibon

Naar wat ik heb gehoord is het is een grap van iemand op het Heerenveen forum die het gewoon zelf verzonnen heeft.

[..]

"Sibon: 'Hopelijk geeft Heerenveen me vrij bij selectie OS'

Door Remco Regterschot

Gerald Sibon (foto, voorgrond) zit in de voorlopige selectie van Jong Oranje. Bondscoach Foppe de Haan heeft de 34-jarige aanvaller van SC Heerenveen toegevoegd aan zijn voorlopige lijst met spelers die kunnen worden aangemeld voor de Olympische Spelen in Peking.

Sibon voelde de voorselectie al een beetje aankomen. Zegt: “Ik heb al wel eens informeel contact met De Haan gehad. Maar pas op, we zijn er nog niet! Het betreft pas een voorselectie, er moeten nog wat mensen afvallen. Het is wel zo: als ik híer niet had bijgezeten, was ik zeker niet gegaan.”

Sibon, die nog nooit voor Nederland uitkwam, zou graag naar Peking gaan. “Ik zie dat wel als een hoogtepunt in mijn carrière, ja. Of ik rugnummer 35 wil? Nou, in dit geval neem ik met ieder nummer genoegen. Ik hoop alleen wel dat, als ik word geselecteerd, de club me vrijgeeft. Dat schijnt ook nog te moeten gebeuren. Maar goed, laten we ons eerst maar eens richten op de dubbele ontmoeting met Heerenveen tegen NAC Breda in het kader van de play-offs.” "

Zelfs Sibon zelf trapt er in
pi_58523873
Het is geen grap. Op de officele website van de knvb: http://knvb.nl/archief/oranje/knvb111111118.nl_oranje_nieuws staat de naam van sibon er ook bij.

[ Bericht 9% gewijzigd door Palmboom313 op 07-05-2008 01:33:52 ]
  woensdag 7 mei 2008 @ 01:29:40 #92
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_58523927
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 00:42 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dat is dus Sibon

[..]
Bijna goed, die grap/quote ging over een transfer van Sibon naar Ajax voor 2mln De oorspronkelijke bron werd zelfs voorgesteld als FC Groningen.nl, toch werd het her en der overgenomen, tsja..

Geraldinho is een mooie aanvulling op de Olympische selectie. Echter is hij mogelijk al de 6e speler (van de huidige SC Heerenveen-selectie) die mee naar Peking zou gaan.. Lekkere voorbereiding wordt dat zo..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:05:57 #93
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_58525966
. Sibon naar Peking. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:25:57 #94
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_58526345
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 22:18 schreef tong80 het volgende:
Yourie Mulder stopt ermee. Sibon moet hem maar vervangen bij Studio voetbal

Daar is hij inderdaad geknipt voor: hij is intelligent, dwars en heeft gevoel voor humor.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_58526395
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee joh. Sibon is slimheid ten top. Een ideale speler in een jong elftal. En met Makaay naast hem is het helemaal smullen geblazen. Als die twee elkaar niet kunnen vinden weet ik het ook niet meer.
Dat worden de twee grootste flops van de OS.
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:31:04 #96
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_58526437
Ik denk wel dat Sibon geschikt is om mee te gaan. Ik denk wel dat hij goed met die jonge gasten kan omgaan.
I would sooner fail than not be among the greatest.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:26:00 #97
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58528641
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:31 schreef Roflbroek het volgende:
Ik denk wel dat Sibon geschikt is om mee te gaan. Ik denk wel dat hij goed met die jonge gasten kan omgaan.
Maar je hebt Makaay al...
pi_58528690
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:26 schreef Grulez het volgende:

[..]

Maar je hebt Makaay al...
Totaal andere speler natuurlijk. En nu spelen we met Sno in de spits...
pi_58528762
Ik zou het mooi vinden als die gast mee ging, goeie kerel en goeie voetballer. Kan een verlengstuk op het veld voor Foppe worden.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:58:40 #100
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_58529448
Wat een waardeloze dispensatiespelers...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')