Moet je erg fan van 'm zijn om respect te hebben voor wat Geraldinho heeft laten zien dit seizoen? Ik had er echt weinig van verwacht, echter is hij dit seizoen ontzettend belangrijk gebleken (ondanks dat 'ie hele wedstrijden onzichtbaar lijkt en lullig balverlies lijdt, hulpeloos op de grond zit, etc.). En dan af en toe, dan komt er weer zo'n geniale pass.. Verbazingwekkend en op dit forum misschien toch wat ondergewaardeerd, gezien de vorige post in dit topic ergens in februari was. Dan verdient dat na 34 wedstrijden best een schopjequote:Op zaterdag 26 april 2008 22:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg fan van hem zeg![]()
Zo goed vind ik hem ook weer niet, vrije trappen gaan meestal heel beroerd en soms speelt hij hele wedstrijden heel slecht (maar dan geeft hij 1 of 2 geniale passes en is hij toch belangrijk, dat moet ik hem nageven).
Als je het zo formuleert ben ik het wel met je eensquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Moet je erg fan van 'm zijn om respect te hebben voor wat Geraldinho heeft laten zien dit seizoen? Ik had er echt weinig van verwacht, echter is hij dit seizoen ontzettend belangrijk gebleken (ondanks dat 'ie hele wedstrijden onzichtbaar lijkt en lullig balverlies lijdt, hulpeloos op de grond zit, etc.). En dan af en toe, dan komt er weer zo'n geniale pass.. Verbazingwekkend en op dit forum misschien toch wat ondergewaardeerd, gezien de vorige post in dit topic ergens in februari was. Dan verdient dat na 34 wedstrijden best een schopje
Eens kijken of hij Ajax weet te vellen donderdag
Alleen makaay is nog maar zeker. De 3 die nu genoemd zijn kunnen ook nog allemaal afvallen omdat foppe ook nog spelers die van basten niet mee neemt kan meenemen. Maar ik zou sibon als er geen betere afvaller bij van basten komt die mee mag wel een goede keuze vinden. Met makaay en sibon heb je een lange speler die goed kan koppen daardoor kun je de lange bal spelen en je hebt makaay een speler die maar 1 kans voor een doelpunt nodig heeft. En het probleem van jong oranje ligt in de aanval en een beetje in de verdediging. dus 2 spitsen en 1 verdediger zou een goede keuze zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voorlopig een dispensatiespeler voor de OS! Er moet er nog wel 1 afvallen trouwens.
Dat is dus Sibonquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voorlopig een dispensatiespeler voor de OS! Er moet er nog wel 1 afvallen trouwens.
quote:Ik laat zien door zo'n bericht te verzinnen dat er altijd mensen zijn die daar op reageren en dat voor waar aan nemen. Dit was gewoon een boodschap aan de mensen om geruchten eens wat minder serieus te nemen omdat iedereen dat kan verzinnen.
"Sibon: 'Hopelijk geeft Heerenveen me vrij bij selectie OS'quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat is dus Sibon![]()
Naar wat ik heb gehoord is het is een grap van iemand op het Heerenveen forum die het gewoon zelf verzonnen heeft.![]()
En zo zie je maar weer dat de VI ook gewoon dingen overneemt
Ik pluk nog ff een quote van het Heerenveen forum :
[..]
Bijna goed, die grap/quote ging over een transfer van Sibon naar Ajax voor 2mlnquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat is dus Sibon![]()
Naar wat ik heb gehoord is het is een grap van iemand op het Heerenveen forum die het gewoon zelf verzonnen heeft.![]()
En zo zie je maar weer dat de VI ook gewoon dingen overneemt
Ik pluk nog ff een quote van het Heerenveen forum :
[..]
Daar is hij inderdaad geknipt voor: hij is intelligent, dwars en heeft gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:18 schreef tong80 het volgende:
Yourie Mulder stopt ermee. Sibon moet hem maar vervangen bij Studio voetbal
Dat worden de twee grootste flops van de OS.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee joh. Sibon is slimheid ten top. Een ideale speler in een jong elftal. En met Makaay naast hem is het helemaal smullen geblazen. Als die twee elkaar niet kunnen vinden weet ik het ook niet meer.
Maar je hebt Makaay al...quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:31 schreef Roflbroek het volgende:
Ik denk wel dat Sibon geschikt is om mee te gaan. Ik denk wel dat hij goed met die jonge gasten kan omgaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |