Meh ik denk dat het verschil te groot is, maar wie weet zit er nog een Zwaantje inquote:Op zondag 29 december 2019 00:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij kunt je al opmaken voor een bordje van Dartdiscounter?
Dan sponsor ik Roland Scholten om ook zo'n mooie tekst op zijn overhemd te plaatsen.quote:Op zondag 29 december 2019 00:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat gaan jullie doen met 54,7 miljoen?
Maijer zijn contract afkopenquote:Op zondag 29 december 2019 00:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat gaan jullie doen met 54,7 miljoen?
Maar dat laten we even zitten, mocht je het niet weten: het is een inmiddels redelijk ingeburgerde copy-paste van een 'tweet' van Van Barneveldquote:
Dit kan korterquote:Op zondag 29 december 2019 00:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat laten we even zitten, mocht je het niet weten: het is een inmiddels redelijk ingeburgerde copy-paste van een 'tweet' van Van Barneveld
Toch heb ik er een note voor gekregenquote:Op zondag 29 december 2019 00:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat laten we even zitten, mocht je het niet weten: het is een inmiddels redelijk ingeburgerde copy-paste van een 'tweet' van Van Barneveld
Weet wel dat we hier een lijst bijhouden met de DRT OoMquote:Op zondag 29 december 2019 00:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel steeds de druk om of hier, of in het Top 2000 topic te posten maar de druk van wordt me teveel waardoor ik helemaal nergens post.
Feitelijk onjuist.quote:Op zondag 29 december 2019 00:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Toch heb ik er een note voor gekregen
Posteritusquote:Op zondag 29 december 2019 00:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel steeds de druk om of hier, of in het Top 2000 topic te posten maar de druk van wordt me teveel waardoor ik helemaal nergens post.
Ik kan me niet voorstellen dat notes bij jou niet terecht zijnquote:Op zondag 29 december 2019 00:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En dat we hier niet doen alsof we muziekkenners zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 00:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weet wel dat we hier een lijst bijhouden met de DRT OoM
Post het op Facebook.quote:Op zondag 29 december 2019 00:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik niet in ieder gevalquote:Op zondag 29 december 2019 00:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat we hier niet doen alsof we muziekkenners zijn.
Ik sta daar als Chisnall in een totaal niemandsland.quote:Op zondag 29 december 2019 00:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weet wel dat we hier een lijst bijhouden met de DRT OoM
Vorig jaar was er toch een bug dat iedereen werd geband voor z'n laatste note? Toen zag ik diequote:
Misschien een positieve note voor originaliteit? Daar heb ik er ook een paar van.quote:Op zondag 29 december 2019 00:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |