heaven dusquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke liedjes die ooit in de Top 2000 genoteerd zijn zijn ook bandnamen (van bands die enige naam hebben, dus niet het bandje van je broertje in de garage)
America
No Mercy
Kiss
Snow
Black
Kashmir
(The) Passenger
Animals
Madness
Streets
Poison
Testament
September
(The) Time
Riverside
Jupp herkenbaar hahahquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:43 schreef MTheBassman het volgende:
bohh toen ik 17 was en in de club op dit nummer zat te djensen
Shhhhhtquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:44 schreef Zorro het volgende:
Ja godver, had dat dartsen niet een paar minuten langer kunnen duren? Nou hoor ik dit
Dat krijg je met vervelende boom boom "muziek"quote:
Welke muziek van na de val van de muur vind jij nog wel goed eigenlijk??quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:44 schreef Zorro het volgende:
Ja godver, had dat dartsen niet een paar minuten langer kunnen duren? Nou hoor ik dit
Mee eens ja, dat zou echt een verschrikking zijn van die kut Limbos.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zolang het maar niet Noar t Zuuje is. Die gast kan niet eens zingen. Shallow had ik het ook wel gegund!
ow moet de spelling exact hetzelfde zijn?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De band heet Haeven toch? Of is er nog een andere Heaven?
Of Heaven 17.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De band heet Haeven toch? Of is er nog een andere Heaven?
Chandelier, Elastic Heart en Clap Your Hands mogen van mij ook enterenquote:
Dat moeten we Mex vragen denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow moet de spelling exact hetzelfde zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |