Nou dan weet ik het ook niet meer hoor!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Mooie conclusie maar ik denk niet dat het dat is.... Ik hoef de teksten niet begrijpen om een nummer mooi te vinden.
Stervende Zwaan. Geen Zwanenmeer.quote:
Sia hoort met minstens 5 nummers in de lijstquote:
In nije dei is toch prachtig. Ook al versta ik het nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het ook niet meer hoor!
*gaat teleurgesteld in het hoekje voor mensen met Friese achtergrond staan
Zwak voor Chandelier.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sia hoort met minstens 5 nummers in de lijst
Waaronder Breathe Me, haar magnum OPUS
Zolang het maar niet Noar t Zuuje is. Die gast kan niet eens zingen. Shallow had ik het ook wel gegund!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet hoeveel Sinatra zou zijn gestegen, als ie niet zo hoog was gekomen stond Shallow ook nog op mijn lijstje, had zo'n vermoeden dat die de top 100 in is gestormd. Maar Sinatra was al harder gestegen dan Shallow als die op 11 zou komen, dus die is van dat lijstje af.
Alie vind ik echt troep, Let There Be Rock is gewoon heel... typisch.
Ja, is mooi inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
In nije dei is toch prachtig. Ook al versta ik het niet
Chicagoquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke liedjes die ooit in de Top 2000 genoteerd zijn zijn ook bandnamen (van bands die enige naam hebben, dus niet het bandje van je broertje in de garage)
America
No Mercy
Kiss
Snow
Black
Kashmir
(The) Passenger
Animals
Madness
Streets
Poison
Testament