Kissquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die sowieso ja. No Mercy dus ook, die komt wel vaker voorbij.
En liedjes in het Fries?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou niet van dialect, en liedjes al helemaal niet. Een kwestie van gevoel denk ik.
Snow natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hieraan gerelateerd, een vraag aan de kenners:
Welke liedjes die ooit in de Top 2000 genoteerd zijn zijn ook bandnamen (van bands die enige naam hebben, dus niet het bandje van je broertje in de garage)
Pardon, tijdje niet geluisterdquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom luister je naar de top2000 als je niet van liedjes houdt?
Liedjes in dialect....ik hou wel van heel veel andere liedjes.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom luister je naar de top2000 als je niet van liedjes houdt?
Tis niet de broer van Derrick.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pardon, tijdje niet geluisterd
Black (ok geen band)quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke liedjes die ooit in de Top 2000 genoteerd zijn zijn ook bandnamen (van bands die enige naam hebben, dus niet het bandje van je broertje in de garage)
America
No Mercy
Kiss
Snow
Ik las eerst een kwestie van geduldquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou niet van dialect, en liedjes al helemaal niet. Een kwestie van gevoel denk ik.
Kashmirquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
America
No Mercy
Kiss
Snow
Telt Passenger ook ook al heet een nummer The Passenger?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
America
No Mercy
Kiss
Snow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |