Binnen ook. Is de wind gedraaid ofzo? Verwarming staat aan maar ik zit te bibberen.quote:
Kort pittig dekentje?quote:
Het was vannacht ook al vies koud.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Binnen ook. Is de wind gedraaid ofzo? Verwarming staat aan maar ik zit te bibberen.
Ramen beslagenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was vannacht ook al vies koud.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef aeque het volgende:
Maar om jullie gerust te stellen, konijn gaat niet weg naar iemand met een slang hoor.
Gewoon het asiel na oud en nieuw.
Hebben ze nog steeds die behoefte zonder teelballen dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Collega van m'n zus heeft ook een konijn, een mannetje of hoe dat bij konijnen ook heet. Eentje. Beestje sloopte de boel. Heeft ze hem laten castreren in de hoop dat hij dan rustiger werd. Nee kut die moet z'n kwakje kwijt. In een ander konijn.
Cavia's wel, konijnen weet ik niet. Maar sowieso een maatje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds die behoefte zonder teelballen dan?
Zielig man, sla hem dan tussen de oren als je man bent.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef aeque het volgende:
Maar om jullie gerust te stellen, konijn gaat niet weg naar iemand met een slang hoor.
Komt het niet door het vuurwerk?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef aeque het volgende:
Lot heeft al genoeg dieren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Collega van m'n zus heeft ook een konijn, een mannetje of hoe dat bij konijnen ook heet. Eentje. Beestje sloopte de boel. Heeft ze hem laten castreren in de hoop dat hij dan rustiger werd. Nee kut die moet z'n kwakje kwijt. In een ander konijn.
M'n oom had als kind ook een konijn. Maar die hebben ze opgegeten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zielig man, sla hem dan tussen de oren als je man bent.
Ze heeft nergens pijn ofzo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Lot heeft al genoeg dieren.
Hij hoeft zijn kwakje niet kwijt hoor, maar wel een maatje inderdaad. Dat is meer tegen verveling dan drang om te paren. Castreren kan wel helpen tegen andere gedragsproblemen. Heet overigens een rammelaar/ram.
Ze was heel lief, goed aangeleerd om in dr bak haar behoefte te doen, waar ze eten kreeg, waar ze wel en niet aan mocht knagen en was goed gekoppeld aan mijn andere 2.
Maar sinds enkele maanden kan ze niet meer overweg met de andere voedster, heeft steeds meer mot met de ram, knaagt meubels kapot (waaronder een gat in de bank) en doet haar behoefte steeds vaker buiten de bak.
Het vervelendste is nog dat de andere twee het overnemen als het op keutels aankomt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft nergens pijn ofzo?
Ik wou dat die van mij op dezelfde plek scheten. Zou ik een moord voor doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |