abonnement Unibet Coolblue
pi_190718165
Wat is nou eigenlijk echt een goede snoeischaar?

Ik weet dat je er goed voor moet zorgen door heb vooral na elk gebruik schoon te maken. Maar mijn Gardena vind ik toch tegenvallen.
Spoilers!
pi_190718575
Felco.

De Wiltfang heeft een goede selectie- uitvraag om de beste voor jou te selecteren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_190720163
Felco inderdaad. De #2 is volgens mij de meest verkochte
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_190720347
Die zien er goed uit.

Hoe verzogen jullie je schaar?
Spoilers!
  zaterdag 28 december 2019 @ 22:22:05 #5
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190721974
Ik verzorg mijn scharen niet. :+
Gaat al jaren goed. :Y

Wat voor mij het fijnst is, is een passende snoeischaar. Ik heb nogal kleine handen en de gewone snoeischaren zijn daardoor niet fijn. Ik heb een vrij eenvoudige schaar gekocht bij een tuincentrum die kleiner is, sindsdien pak ik de andere 2 scharen niet meer.
pi_190766532
Felco 2 inderdaad,kun je ook het mesje en eventueel veertje van vervangen mocht dat nodig zijn 😊
pi_190773986
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_190774427
Goede keuzehulp!

Ik zal een dezer dagen de snoeischaar eens pakken om te kijken met welke hand ik knip. Ik ben links en rechts. Sommige dingen doe ik met beide handen, andere dingen niet.
Spoilers!
pi_190779792
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goede keuzehulp!

Ik zal een dezer dagen de snoeischaar eens pakken om te kijken met welke hand ik knip. Ik ben links en rechts. Sommige dingen doe ik met beide handen, andere dingen niet.
Het is bijna onmogelijk om met je linkerhand te knippen met een rechterhandschaar. Dus als jij nu kan knippen met een 'standaard'-schaar, knip je met rechts ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_190780408
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2019 20:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Het is bijna onmogelijk om met je linkerhand te knippen met een rechterhandschaar. Dus als jij nu kan knippen met een 'standaard'-schaar, knip je met rechts ;).
Of dit is de reden dat ik een hekel aan mijn schaar begin te ontwikkelen :D

Maar nee, ik denk dat ik met rechts knip. Ik heb in mijn leven nooit grote problemen met scharen. Maar toch even zeker weten voor ik zo'n dure schaar koop.
Spoilers!
pi_190780682
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 20:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Of dit is de reden dat ik een hekel aan mijn schaar begin te ontwikkelen :D

Maar nee, ik denk dat ik met rechts knip. Ik heb in mijn leven nooit grote problemen met scharen. Maar toch even zeker weten voor ik zo'n dure schaar koop.
Bezoekje aan Wiltfang in Maartensdijk kan ik van harte aanbevelen! Laat je pinpas thuis, neem genoeg contant mee voor je snoeischaar plus wat hebbedingetjes :').
Ze hebben heel veel mooi spul, superkwaliteit, onbetaalbaar :D. Tip: neem de catalogus mee!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_190781031
quote:
6s.gif Op maandag 30 december 2019 20:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Bezoekje aan Wiltfang in Maartensdijk kan ik van harte aanbevelen! Laat je pinpas thuis, neem genoeg contant mee voor je snoeischaar plus wat hebbedingetjes :').
Ze hebben heel veel mooi spul, superkwaliteit, onbetaalbaar :D. Tip: neem de catalogus mee!
Ik durf niet :{
Spoilers!
pi_190840953
Felco 2 is besteld. Niet bij De Wiltfang maar bij Welkoop, dat scheelde 20 euro. Happy birthday to me O+
Spoilers!
pi_190910096
Prachtige schaar O+ Handig ook dat er een kabelknipper in zit.
Spoilers!
pi_190925563
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 11:50 schreef Dunnevandale het volgende:
Felco 2 inderdaad,kun je ook het mesje en eventueel veertje van vervangen mocht dat nodig zijn 😊
En de mesjes ook.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_190925855
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 20:58 schreef halfway het volgende:

[..]

En de mesjes ook.
Dat zeg ik.
pi_193647400
quote:
Heb ik nu toch spijt van mijn #2? Kleine handjes, maar werkt best ok.
quote:
6s.gif Op maandag 30 december 2019 20:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Bezoekje aan Wiltfang in Maartensdijk kan ik van harte aanbevelen! Laat je pinpas thuis, neem genoeg contant mee voor je snoeischaar plus wat hebbedingetjes :').
Ze hebben heel veel mooi spul, superkwaliteit, onbetaalbaar :D. Tip: neem de catalogus mee!
Zo dichtbij? Pinpas thuis laten wegens financiële strop anders?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_193650834
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Heb ik nu toch spijt van mijn #2? Kleine handjes, maar werkt best ok.
[..]

Zo dichtbij? Pinpas thuis laten wegens financiële strop anders?
Alleen maar mooi goed spul. Beetje duur. Dat hoeft geen strop te zijn natuurlijk. Als je heel rijk bent, of genoeg zelfbeheersing hebt ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')