Dat is hun tweede album. Maar The Lion's Roar is wel echt een vreselijk goed nummer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgend jaar ook nog even stemmen op wat van hun eerste album, Emmylou of the Lions roar
Dertien in een dozijnquote:
Vooral Angelique.... irritant wijf is datquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vind vooral Jorien en Angelique heel irritant, geen idee waarom precies... maar t is zo
Half jaar ervoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was dat voor of na het drama in Parijs??
Vooral op Emmylouquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is hun tweede album. Maar The Lion's Roar is wel echt een vreselijk goed nummer.
Ja, inderdaad...quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Angelique boycot ik. Zij had gewoon bij een urban zender moeten gaan werken met dr boutmuziek. En rotstem
To a Poetquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vooral op Emmylou![]()
stemmen, hier een Top 20 song aller tijden
Goed idee wel, misschien moet je het pitchen bij een reclamebureauquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt zo'n nummer voor onder een reclame waarvan je alweer vergeten bent waar het over ging zodra die klaar is.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dertien in een dozijn
Een dozijnnummer, niets bijzonders..
Waarschijnlijk omdat dat een halve kerel is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik trek vrouwen op de radio slecht. Behalve Marieke Elsinga, die kan ik op de een of andere manier wel goed hebben.
En vrouwen buiten de radio?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik trek vrouwen op de radio slecht.
Annemieke is wel tof.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik trek vrouwen op de radio slecht. Behalve Marieke Elsinga, die kan ik op de een of andere manier wel goed hebben.
Jeff Buckley Gracequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef jrwl het volgende:
ik vind de smaak van Esnnhills wel beter dan de smaak van Bugno hoor met al zijn foute urban muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |