Dat is hun tweede album. Maar The Lion's Roar is wel echt een vreselijk goed nummer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgend jaar ook nog even stemmen op wat van hun eerste album, Emmylou of the Lions roar
Dertien in een dozijnquote:
Vooral Angelique.... irritant wijf is datquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vind vooral Jorien en Angelique heel irritant, geen idee waarom precies... maar t is zo
Half jaar ervoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was dat voor of na het drama in Parijs??
Vooral op Emmylouquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is hun tweede album. Maar The Lion's Roar is wel echt een vreselijk goed nummer.
Ja, inderdaad...quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Angelique boycot ik. Zij had gewoon bij een urban zender moeten gaan werken met dr boutmuziek. En rotstem
To a Poetquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vooral op Emmylou![]()
stemmen, hier een Top 20 song aller tijden
Goed idee wel, misschien moet je het pitchen bij een reclamebureauquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt zo'n nummer voor onder een reclame waarvan je alweer vergeten bent waar het over ging zodra die klaar is.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dertien in een dozijn
Een dozijnnummer, niets bijzonders..
Waarschijnlijk omdat dat een halve kerel is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik trek vrouwen op de radio slecht. Behalve Marieke Elsinga, die kan ik op de een of andere manier wel goed hebben.
En vrouwen buiten de radio?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik trek vrouwen op de radio slecht.
Annemieke is wel tof.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik trek vrouwen op de radio slecht. Behalve Marieke Elsinga, die kan ik op de een of andere manier wel goed hebben.
Jeff Buckley Gracequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef jrwl het volgende:
ik vind de smaak van Esnnhills wel beter dan de smaak van Bugno hoor met al zijn foute urban muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop