Blablablablablaquote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef TTSS het volgende:
[..]
Om mijn onzekerheid te maskeren ambieer ik een bepaalde status op dit forum
Stond dat ik de beste mod ooit zou zijnquote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Catkiller het volgende:
Ik weet het niet, als ze me zo mod maken wel
Je kan m'n lul zuigenquote:Op maandag 30 december 2019 20:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stond dat ik de beste mod ooit zou zijn
Ik zou iig geen misbruik maken van de extra rechten
Haha goeie. Als er één iemand niet meeloopt ben ik het vriend.quote:
O je bedoelt die keer dat ik gewoon vroeg of je op wilde houden?quote:Op maandag 30 december 2019 20:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stoer hoor en dan straks weer janken in mijn dm zeker.
Vk wannabee
Sinds wanneer mag je een dm openbaren?!quote:Op maandag 30 december 2019 20:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
O je bedoelt die keer dat ik gewoon vroeg of je op wilde houden?
Stoere jongen hoor. Stakkertje
Blablablablaquote:Op maandag 30 december 2019 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je een dm openbaren?!
Zoals alleen jij dat kan vriendquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoals alleen jij dat kan vriend
Op zn haagsquote:
Haags uurtje eerder (lol)quote:Op maandag 30 december 2019 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Het is 11 uur, je blaast hoogstens Braddie nog het bed uit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:12 schreef Kiid het volgende:
Ik heb best veel sier vuurwerk dus daar wacht ik mee tot het donker is. Ik ga wel zo lekker ff een rondje lopen om te knallen
Ff de buurt wakker maken
Er zijn wel meer WAjongers dan alleen braddie. Kijk alleen al welke groep er hier vaak 's nachts postenquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is 11 uur, je blaast hoogstens Braddie nog het bed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |