Moest dit gewoon quoten.quote:Op zondag 29 december 2019 21:42 schreef Rozevla het volgende:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA
Buurman.. al lekker weggeknald ?quote:
Nee. Jij?quote:Op maandag 30 december 2019 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buurman.. al lekker weggeknald ?
Waarom ben ik slechtste mod, lulquote:Op maandag 30 december 2019 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goed nieuws jongens. Ik heb m'n stem uitgebracht voor de KLB verkiezingen
quote:Op maandag 30 december 2019 15:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom ben ik slechtste mod, lul
quote:
Bedankt voor je stem vriendquote:Op maandag 30 december 2019 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goed nieuws jongens. Ik heb m'n stem uitgebracht voor de KLB verkiezingen
Dit heeft betere tijden gekendquote:
2 minuten gekeken zonder muziek of ietsquote:
Graag gedaan maat. Ik heb er alle vertrouwen in dat je levensdoel op korte termijn werkelijkheid wordt.quote:
Terecht ook. Als je mij ziet snipen op cod dan ben ik terecht de nieuwe keuze als modquote:Op maandag 30 december 2019 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Graag gedaan maat. Ik heb er alle vertrouwen in dat je levensdoel op korte termijn werkelijkheid wordt.
Dat was twee jaar geleden al niet leuk meer, en ik zit ook niet op dm's van je te wachten.quote:
Boks.quote:Op maandag 30 december 2019 18:02 schreef TTSS het volgende:
Volgens mij heb ik geen enkele stem bij die verkiezingen. Nietszeggende user ben ik ook.
Ja beter toch waarom zou je dat willenquote:Op maandag 30 december 2019 18:02 schreef TTSS het volgende:
Volgens mij heb ik geen enkele stem bij die verkiezingen. Nietszeggende user ben ik ook.
Met het laatste ben ik eens, maar dat stemmen is een kliekjescompetitie. Als ik zou stemmen dan zou ik op jou stemme fyiquote:Op maandag 30 december 2019 18:02 schreef TTSS het volgende:
Ik op jouquote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met het laatste ben ik eens, maar dat stemmen is een kliekjescompetitie. Als ik zou stemmen dan zou ik op jou stemme fyi
Ahw! Als wat?quote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met het laatste ben ik eens, maar dat stemmen is een kliekjescompetitie. Als ik zou stemmen dan zou ik op jou stemme fyi
Om mijn onzekerheid te maskeren ambieer ik een bepaalde status op dit forumquote:Op maandag 30 december 2019 18:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja beter toch waarom zou je dat willen
Plausibel, zou de oude accountterminatie verklaren.quote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef TTSS het volgende:
[..]
Om mijn onzekerheid te maskeren ambieer ik een bepaalde status op dit forum
Wie niet hierquote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef TTSS het volgende:
[..]
Truequote:Op maandag 30 december 2019 19:36 schreef Catkiller het volgende:
Azpi heeft dat ook geprobeerd maar dat is toch wel flink gefaald kunnen we constateren.
Blablablablablaquote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef TTSS het volgende:
[..]
Stond dat ik de beste mod ooit zou zijnquote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Catkiller het volgende:
Ik weet het niet, als ze me zo mod maken wel
Je kan m'n lul zuigenquote:Op maandag 30 december 2019 20:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stond dat ik de beste mod ooit zou zijn
Ik zou iig geen misbruik maken van de extra rechten
Haha goeie. Als er één iemand niet meeloopt ben ik het vriend.quote:
O je bedoelt die keer dat ik gewoon vroeg of je op wilde houden?quote:Op maandag 30 december 2019 20:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stoer hoor en dan straks weer janken in mijn dm zeker.
Vk wannabee
Sinds wanneer mag je een dm openbaren?!quote:Op maandag 30 december 2019 20:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
O je bedoelt die keer dat ik gewoon vroeg of je op wilde houden?
Stoere jongen hoor. Stakkertje
Blablablablaquote:Op maandag 30 december 2019 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je een dm openbaren?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |