Ruud natuurlijk, zal toch niet dat mensen op die saaie Bart stemmen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie denk je dat wint, Bart, Ruud of Willem?
Ik daag je uit, ik weet vast nog minderquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Wegens stuitend gebrek aan parate kennis...
Wat een gezemel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan is dit de geknipte versie. Moet je nagaan.
wel lekker hoor..quote:
Jij wint pubquizes, niet zo bescheiden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik daag je uit, ik weet vast nog minder
Ik ben 38 en ze zijn nooit op komen dagen. We schijnen een stapje verder te zijn in de evolutie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, was 2 weken geleden nog bij de tandarts, verstandskiezen zijn nog nergens te bekennen
Bart en Sabinequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ruud natuurlijk, zal toch niet dat mensen op die saaie Bart stemmen?
Wat krijgen we zo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:30 schreef Mani89 het volgende:
Als er straks iemand door de intro begint te praten ga ik die persoon dood maken.
Ik ben ook vet stoerquote:
Hummie van den Tonnekreek, echt zo'n uitdrukking die je vooral in de 90s hoorde.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:29 schreef Cee het volgende:
[..]
You can check out any time you like, but you can never leave.
Dat is een vrij heftige reactie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:30 schreef Mani89 het volgende:
Als er straks iemand door de intro begint te praten ga ik die persoon dood maken.
Pas met hun tweede plaat echt doorgebroken, eerste plaat is eigenlijk beter.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ze touren schijnbaar al sinds 2007, hier zijn ze echt nog niet zo heel lang bekend toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |