Zeer zeker.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan Mijn R&P topic die gesloten is worden verplaatst naar ONZ?
Ok. Wat jij wil.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Oké ik stop. Dat was mijn allerlaatste ... op FOK!
Oh, het ging over een bepaald onderwerp. Ik dacht dat je ging stoppen met posten. Dan heb ik je verkeerd begrepen.quote:
Als het daar toch stiekem over gaat gaat ie alsnog dicht. We weten beiden dat het geen toeval is dat je dat 2e topic direct opent na het sluiten van je vorige topic.quote:
Nee hoor, ik worstel echt met deze gevoelensquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als het daar toch stiekem over gaat gaat ie alsnog dicht. We weten beiden dat het geen toeval is dat je dat 2e topic direct opent na het sluiten van je vorige topic.
Ik geloof zonder meer dat je met die gevoelens worstelt, daar twijfel ik geen seconde aan, maar die gevoelens zijn wel gericht op 1 persoon de laatste tijd, je hebt daar meerdere topics over gehad, die allemaal gesloten zijn, dus je weet dat dat niet op prijs wordt gesteld als je daar dan weer over begint.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee hoor, ik worstel echt met deze gevoelens
Mijn huidige topic is mijn allerlaatste topic. Ik zweer het.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik geloof zonder meer dat je met die gevoelens worstelt, daar twijfel ik geen seconde aan, maar die gevoelens zijn wel gericht op 1 persoon de laatste tijd, je hebt daar meerdere topics over gehad, die allemaal gesloten zijn, dus je weet dat dat niet op prijs wordt gesteld als je daar dan weer over begint.
Dat je nu vervolgens een 2e topic over exact hetzelfde onderwerp opent nadat het 1e dicht is gegaan met als verschil dat je een specifieke naam weg laat is geen toeval natuurlijk.
Ik snap prima dat je het moeilijk hebt, en dat vind ik heel vervelend voor je, maar dat soort topics moet je echt achterwege laten. Ik wil je niet aan moeten melden voor een ban, maar elke keer dat je zoiets doet wordt het moeilijker om dat niet te doen. Ik probeer met je mee te denken, K_W, of dat voor jou zo lijkt of niet, maar het is wel zo, want ik wil je niet je uitlaatklep weg nemen, maar dan moet je me wel helpen jou te helpen.
Ok, ik geef je een kans.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:22 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom is mijn topic meteen een vrouwenbash topic? Ik wou juist praten over waarom vrouwenhaat slecht is.
Topic lijkt toch rijp voor een slotje, denk ik. TS wil helemaal nergens over praten, alleen maar letters uit zijn toetsenbord rammen omdat hij zich verveeltquote:
Ja topic is dicht. Die fout maak ik in de toekomst niet meer.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Topic lijkt toch rijp voor een slotje, denk ik. TS wil helemaal nergens over praten, alleen maar letters uit zijn toetsenbord rammen omdat hij zich verveelt
Ja, het is goed met je KW. Ik geef je het voordeel van de twijfel niet meer. Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me. Die 2e keer komt niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Mijn excuses voor het trillen, ik zit nog steeds in een kliniek en het is gewoon saai hier. Sorry en ik zal het niet meer doen
Niet liegen. Die post ís aangepast, samen met nog een post waarin ze ook zoiets deed. Ik wuif het dus niet weg én ik stimuleer het ook niet. Van de andere kant is het zo dat je alles aangepast wilde zien wat jou niet zinde, want alle overige TR's die je geplaatst hebt waren op posts waar niets mis mee was, buiten dat het een mening was die jou niet zo goed uitkwam.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:02 schreef Generationalpha het volgende:
Ik ben bijzonder ontevreden over de manier van modden van Coolguy in het volgende topic:
R&P / Mannen: Wat vinden jullie van onzekere vrouwen?
Vanaf begin af aan aangegeven dat ik geen trek heb in over mezelf praten maar uitgerekend de mod zoekt voortdurend de persoonlijke confrontatie. Persoonlijke aanvallen van user Seven (hier bijvoorbeeld: Vroeger.. toen ik zelf nog ten prooi viel aan mensen zoals de TS, die emotionele manipulatie nodig hebben om mensen aan zich te binden.) worden weggewoven en zelfs gestimuleerd.
Graag zie ik dit topic óf gesloten worden (het is tenslotte mijn topic) óf opgeschoond.
Ik ga even heel direct op z'n Rotterdams op je reageren, gezien je pedante toontje.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:02 schreef Generationalpha het volgende:
Ik ben bijzonder ontevreden over de manier van modden van Coolguy in het volgende topic:
R&P / Mannen: Wat vinden jullie van onzekere vrouwen?
Vanaf begin af aan aangegeven dat ik geen trek heb in over mezelf praten maar uitgerekend de mod zoekt voortdurend de persoonlijke confrontatie. Persoonlijke aanvallen van user Seven (hier bijvoorbeeld: Vroeger.. toen ik zelf nog ten prooi viel aan mensen zoals de TS, die emotionele manipulatie nodig hebben om mensen aan zich te binden.) worden weggewoven en zelfs gestimuleerd.
Graag zie ik dit topic óf gesloten worden (het is tenslotte mijn topic) óf opgeschoond.
Ik wilde juist inderdaad graag dat er even een andere mod naar zou kijken. Maar goed, prima dat je jouw versie op het verhaal ook geeft.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:06 schreef CoolGuy het volgende:
Maar, laten we @:Ifrane taggen, die mod R&P nl ook, wellicht heeft hij een andere mening, en dan hoor ik dat heel graag.
Heb je voor mij de policy?quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:12 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ga even heel direct op z'n Rotterdams op je reageren, gezien je pedante toontje.
Ten eerste is het topic niet jouw eigendom. Je maakt een onderwerp bespreekbaar, dus je kinderachtige "het is mijn topic dus het moet op mijn manier gaan miemiemiemie" kan je alvast voor je houden.
Ten tweede zijn wij jouw persoonlijke slaafjes niet die jouw tyfuszooi gaan opruimen waar jij zelf verantwoordelijk voor bent en zelf uitlokt. Vooral met je neerbuigende gebiedende wijs die je richting ons in je TR's plaatst. We hebben betere dingen te doen dan op jou te gaan babysitten. Staat een reactie niet je aan? Huil het alsjeblieft lekker in je eentje uit en ga door met je leven. Als het policy overschrijdend is mag je het TR'en (met een normale toon).
Ten derde alles wat @:Coolguy zegt.
Net als dat er in dat zelfde topic weer andere users zijn die kritiek uiten op jouw manier van reageren, maar dat negeer je even. Toen mocht het topic ineens dicht want 'daar had je geen zin in'. Nee, daar had je geen zin in omdat het meningen zijn die jou niet zinnen, maar dat is geen reden om het topic dan maar dicht te gooien. Dat is nou exact wat een forum is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heb je voor mij de policy?Wat betreft het pedante toontje: Ik post vaak in VBL en ben de opschoonpolicy die daar wordt gebruikt gewend. Daar worden vaak complete pagina's in 1 klap verwijderd. Zou het dan ook prima vinden als mijn eigen reacties op de aanstichter, user Seven verwijderd werden. Maar vond het nu het topic niet ten goede komen en dan vraag ik me af waarom er niet wat scherper opgetreden wordt.
Daarnaast storend dat je zegt dat ik het zelf uitlok. Zeker als ook andere users in dat topic kritiek uiten op de desbetreffende mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |