Ach Kree toch...quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ga uit van het eerlijke totdat het tegendeel bewezen is
Een ander voor primitief uitmaken, maar zelf voor een truc vallen die zo oud is als het internet zelf.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
N=ja dat klopt wel. Maar ok kreeg al you don’t trust me etc. Dus dat soort dingen vragen helpt niet echt he? Want vertrouw haar wel en heb al best veel gevraagd nou als dit een Nigeriaan is dan is het de meest slimme van dat apen volk
Je hebt zo een groot bord voor je hoofd!!quote:
Wat wil je nou bereiken met dit topic dan? Laten zien wat voor racist je bent, en hoe naïef je kunt zijn?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:06 schreef kree het volgende:
[..]
Zeker wel en hoop wel dat ie ff open blijft want dit is bij long nog niet het einde van het verhaal
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oeh, spannend.![]()
Ik zou gewoon vragen ‘je bent toch niet van het apenvolk, hè? Want die mot ik niet.’
Denk jij he? Is dat wel zo? Ik praat met haar jij niet en is al veel meer duidelijk als wat jij weer denkt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je hebt zo een groot bord voor je hoofd!!
Dan leer het maar op de harde manier..
Die gozer was toch ook een enorme incel? Dat zijn de beste slachtoffers.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:57 schreef 01100101 het volgende:
Damn, ongelooflijk hoe sommigen zich zo om de tuin laten leiden wanneer geilheid in het spel is. Nu snap ik ineens waarom Sanderink zo makkelijk door Rian van Rijbroek opgelicht kan worden.
Laat wat mij betreft die update maar zitten .. Ik zei een paar dagen geleden al dat je eerst dat bord voor je hoofd weg moet halen , hij zit er nog steedsquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
Denk jij he? Is dat wel zo? Ik praat met haar jij niet en is al veel meer duidelijk als wat jij weer denkt?
Maaar ok vanavond doe ik weer update
Ik kan mij wel uit een oud topic in sex herinneren dat hij aan het chatten was met een 16-jarige meid terwijl TS zelf richting de 40 gaat. Reageerde zeer verbaasd dat iedereen het een slecht idee vond om dat contact voort te zetten. Ik denk dan ook dat TS één dezer dagen in de problemen komt. Zij het door opgelicht te worden, zij het door in aanraking met justitie te komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die gozer was toch ook een enorme incel? Dat zijn de beste slachtoffers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |