Nou of ik niet met een dikke Nigeriaan van daar zit? Lijkt me sterk hoor want dan is ie heel goed op de hoogte. Ik ben 80% ok dat het wel klopt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:50 schreef Tyr80 het volgende:
Wat wil je nou controleren? Of ze bestaat? Of ze echt in HK zit? Of ze je echt leuk vindt?
Hoe bedoel je die? Hoezo niet verificatie vragen.??quote:
Het zijn alle opties wat ik tot nu toe kletsen heb gehad?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Hoe zie je dat uberhaubt voor je? Wil je afspreken? Emigreren? komt zij hier heen?
Videobellen dan he, zeg je dat je misklikte of whatever.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:58 schreef kree het volgende:
[..]
Nou of ik niet met een dikke Nigeriaan van daar zit? Lijkt me sterk hoor want dan is ie heel goed op de hoogte. Ik ben 80% ok dat het wel klopt?
Is dat het doel van het contact? Alleen kletsen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:59 schreef kree het volgende:
[..]
Het zijn alle opties wat ik tot nu toe kletsen heb gehad?
Tot nu even wel. Want wil er niet te ver in gaan gelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat het doel van het contact? Alleen kletsen?
Oke.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:02 schreef kree het volgende:
[..]
Tot nu even wel. Want wil er niet te ver in gaan gelijk.
Ok wie zei video bellen. Ja dat is denk eerst volgende optie,. Maar hou daar niet zo van dus mag nog even wachten.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:02 schreef Iamaclown het volgende:
1 Hoe kom je aan het contact?
2 Wat is je doel?
3 Vraagt ze al om geld?
4 Om een visum?
5 Is ze Chinese?
6 Is ze lid van de partij?
7 Is ze knap?
Als je gezopen hebt gaan alle alarmbellen wat minder af.
Slaap eerst even je roes uit anders.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:04 schreef kree het volgende:
Nummer ze maar even
Ok antwoorden erop dan
Nou gewoon kletsen.. Zoals je met elk ander contact ook zou doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:59 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe bedoel je die? Hoezo niet verificatie vragen.??
Wat moet ik anders vragen dan?
Ja nou dat doe ik ook?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou gewoon kletsen.. Zoals je met elk ander contact ook zou doen
boeiend wat mensen denken. Ga gewoon kletsen en leuk hebben en dan zie je volgende maand wel weer of je nog steeds denkt dat ze nep isquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nou dat doe ik ook?
Maar hier denkt iedereen fake enzo? Ok ik weet het ook niet he want is chat nog steeds
Tokio is geen China hè vriend.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:07 schreef kree het volgende:
1 - via een app antiland heet dat
2 - niet direct relatie of dingen maar gewoon in contact komen
3 - nee
4 - ook niet
5 - tja Tokyo moeder van nederland dus zal wel half zijn. Weet nog niet zeker
6 - geen idee
7 - is best wel
Vraag haar een foto te maken met een pak appelsap op haar hoofd en een briefje vasthoudend met de tekst: Kree goed fuck.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:02 schreef kree het volgende:
[..]
Tot nu even wel. Want wil er niet te ver in gaan gelijk.
Ok wie zei video bellen. Ja dat is denk eerst volgende optie,. Maar hou daar niet zo van dus mag nog even wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |