quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatste truc
Moet nog 7 up halen om mn wodka mee te mixen vanavondquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was van plan naar de Jumbo te gaan, maar zal niet beter zijn.
Het is de staat van narcose waar Pitbull en Taio Cruz toen al in zaten (en Afrojack ook, die heb ik echt heel laag zitten, kwam er deze week achter dat die jongen Run The World (Girls) mee heeft geschreven, geen verrassing dat ik het niks vind), en de rest kon zich er langzaam ook niet meer aan ontdoen. Het was een populaire sound, en dat is het nog altijd wel. Maar ik vind het altijd hetzelfde liedje, er zit niets onderscheidends in. Jammer, want ik heb echt wel liedjes van Guetta, Calvin Harris, etc. gehoord die dat niveau overstijgen. En ook van bijvoorbeeld Dua Lipa, die op dat soort liedjes dan inzingt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat zijn we het eens...
Was het niet David Guetta die daar eigenlijk mee begon?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat ik dus bedoelde was dat Avicii destijds duidelijk een andere koers koos met meer pop. Later is iedereen (ook Arminen Tiesto
) daarin meegegaan. Ik ga dan altijd voor de initiator van verandering.
Wie speelt er dan ook nog Nintendoquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind DS over het algemeen weinig boeiend.
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Moet nog 7 up halen om mn wodka mee te mixen vanavond
Nintendo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind DS over het algemeen weinig boeiend.
Misschien maar dat is sowieso een ongelooflijk lul met vingers, dus die tel ik niet mee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was het niet David Guetta die daar eigenlijk mee begon?
Met Titanium etc.
Je moet ook wel optijd de switch makenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie speelt er dan ook nog Nintendo
quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie speelt er dan ook nog Nintendo
Jullie zijn af.quote:
Ik ga nog even langs de Mediamarkt voor wat Samsung spullen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kensington Ziggo CoolBlue Beats
Ik vind de meeste dance tracks met vocals niks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is de staat van narcose waar Pitbull en Taio Cruz toen al in zaten (en Afrojack ook, die heb ik echt heel laag zitten, kwam er deze week achter dat die jongen Run The World (Girls) mee heeft geschreven, geen verrassing dat ik het niks vind), en de rest kon zich er langzaam ook niet meer aan ontdoen. Het was een populaire sound, en dat is het nog altijd wel. Maar ik vind het altijd hetzelfde liedje, er zit niets onderscheidends in. Jammer, want ik heb echt wel liedjes van Guetta, Calvin Harris, etc. gehoord die dat niveau overstijgen. En ook van bijvoorbeeld Dua Lipa, die op dat soort liedjes dan inzingt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |