Als ik mocht kiezen zou ik Bad Meets Evil kiezen met Roycequote:Op zaterdag 28 december 2019 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, vind dit van al zijn noteringen denk ik de meest overbodige. Without Me zou ook goed staan op 1831.
Dat nummer met Rihanna vind ik ook niet veel, maar da's een totaal ander publiek.
Wist even niet welke ik zou kiezen, nu weet ik het!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen zou ik Bad Meets Evil kiezen met Royceda
5
9
Eerste album wat ik kocht was Songs for the Deaf.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:34 schreef Dagoduck het volgende:
Eerste album wat ik kocht was de grootste hits van Eminem.
Hoeveel is de vis?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt hier wel een beetje op Scooter zie ik nu
R U Still Down van 2Pac hierquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste album wat ik kocht was Songs for the Deaf.
Ik heb smaak.
(Eerste singeltje was iets minder goed)
Omdat het zo'n blij beatje heeft.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit was toen wel zijn echte doorbraak eigenlijk
Ik vind dat we die er in moeten stemmenquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:35 schreef Dagoduck het volgende:
Was een keer met school in het buitenland riep een leraar daar "May I have your attention please?
May I have your attention please?" Waarbij een Bulgaar en ik elkaar aankeken en synchroon dit hele nummer maar even gingen zingen.
*Respect voor de man waar je ijsjes van (krijgt)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |