Dubbele ouder-punten, niet alleen laat je zien dat je nog allemaal leuke dingen doet, maar je bent ook nog eens een goede, bezorgde ouder!quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:37 schreef Bugno3 het volgende:
Een baby zo'n noisecancelling ding opgooien, maar wel meenemen
Als ze zijn komen fietsen hebben ze 3 x superouderwaarde en zijn ze koning & koninging van het schoolpleinquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dubbele ouder-punten, niet alleen laat je zien dat je nog allemaal leuke dingen doet, maar je bent ook nog eens een goede, bezorgde ouder!
Lay all your love on mequote:Op zaterdag 28 december 2019 08:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Chiquitita is mijn absolute favoriet van ze.
The Day Before You Came, vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Hey we zijn het eensquote:
The Winner Takes it All en The Day Before You Came.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Eens, dan zouden het Abb of bba's moeten zijn idd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mindere Abba's bestaan niet
21 x op ABBA gestemd dit jaar, dus aan mij ligt t nietquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, gaat ook over niet al te recente muziek...
Heb je ook posters aan de muur?quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:43 schreef TLC het volgende:
[..]
21 x op ABBA gestemd dit jaar, dus aan mij ligt t niet![]()
In de Top 2000 zijn ze er wel uitgefilterd, maar een Andante, andante vind ik toch behoorlijk pover.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mindere Abba's bestaan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |