Ja, denk dat het inderdaad meteen weer de hele rit wordquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:10 schreef Tris het volgende:
[..]
Het hele verhaal aan een stuk is het mooiste
Dit uur begint inderdaad niet heel sterkquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had beter nog een kwartiertje mijn ogen kunnen sluiten.
En vast niet omdat het zo mooi wasquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:14 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde vannacht dit stukje tekst
Zing een liedje voor me, Frans
Ook al is het in het Frans
Toen moest ik n beetje huilen van binnen
Nu ben ik nieuwsgierig welk liedje dat was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:14 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde vannacht dit stukje tekst
Ook al is het in het Frans
Toen moest ik n beetje huilen van binnen
Thé Lau en Lange Frans - Zing voor mequote:Op zaterdag 28 december 2019 08:15 schreef Tris het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig welk liedje dat was.
Nee, ik controleerde daarna mn oren maar gelukkig geen bloed aangetroffen, dat dan weer welquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
En vast niet omdat het zo mooi was
Ik vind het wel mooiquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze versie van MacArthur Park...
Ik vind dit echt klinken als nichtendisco... Donna kan wmb veel beter.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:17 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooiJeugdsentiment.
Origineel is beter, dat zeker.
Nichtendiscoquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit echt klinken als nichtendisco... Donna kan wmb veel beter.
Woman in love stond in 1999 nog op 92quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wtf, is Barbra al met alles geweest vannacht?
Nee Johan, dit kan niet.
Mooi blokje he?quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:24 schreef Bugno3 het volgende:
Morning
Wakker geworden bij Melanie, Talking Heads en Soft Cell. Goeiedag zeg
Ik vind het vooral heel vreemd dat haar 2 echt mooie liedjes inmiddels zo dicht op een flauw disconummertje als Guilty en een draak als Tell Him staan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Woman in love stond in 1999 nog op 92
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |