https://www.clubvanjongensmetlanghaar.nl/quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:14 schreef peaceman het volgende:
Had ie zijn lange haren maar af moeten knippen
Records zijn er om te breken Dago!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik bedacht me ook dat mijn postrecord niet 9 jaar oud is, maar dat ik die in 2017 had verbroken. 1304 stuks op een dag ofzo. Snap ik wel dat we zoveel topics hadden dan jaar.
Gouden tijden waren datquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik bedacht me ook dat mijn postrecord niet 9 jaar oud is, maar dat ik die in 2017 had verbroken. 1304 stuks op een dag ofzo. Snap ik wel dat we zoveel topics hadden dan jaar.
1e kerstdag had beter geweestquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:15 schreef Isorden het volgende:
Dit is een Queen nummer wat hier echt niet hoeft te staan
Even verbeterd.quote:
1e kerstdag stond bij familie hele dag Sky Radio Christmas aan, dan hoor je dit nummer 1x per uur ongeveer. Wat een hel.quote:
Niet ingrijpen als Sky radio aan staatquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
1e kerstdag stond bij familie hele dag Sky Radio Christmas aan, dan hoor je dit nummer 1x per uur ongeveer. Wat een hel.
Ja vreselijk. Bij ons kozen ze voor jazzversies van alle kerstnummers. Dat waren er 8 ofzo en dan de hele dag lekker op repeat, want GEZELLIGquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
1e kerstdag stond bij familie hele dag Sky Radio Christmas aan, dan hoor je dit nummer 1x per uur ongeveer. Wat een hel.
Meerderheid beslist helaasquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet ingrijpen als Sky radio aan staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |