Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:20 schreef RensAjacied het volgende:
Even een vraagje voor de leek maar kan je ook terugkijken van het café? Dat je op een nummer zoekt die al is geweest.
Net even gekeken maar zodra je de stream aanklikt begint die balk onderaan aan het begin. Je kan dus niet de balk nog terugslepen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook niet terugspoelen op een stream?
Je kunt altijd de lijst terugkijken. En spotify heeft de lijst om terug te luisterenquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:20 schreef RensAjacied het volgende:
Even een vraagje voor de leek maar kan je ook terugkijken van het café? Dat je op een nummer zoekt die al is geweest.
Dat wist ik maar ik bedoelde met beelden. Afijn maakt niet uitquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt altijd de lijst terugkijken. En spotify heeft de lijst om terug te luisteren
Dank!quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net even gekeken maar zodra je de stream aanklikt begint die balk onderaan aan het begin. Je kan dus niet de balk nog terugslepen.
En dan tegelijkertijd de reacties in het topic teruglezenquote:
Werd het niet gewaardeerd? Toch wel een legendarisch nummer hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En dan tegelijkertijd de reacties in het topic teruglezen
Zonde, maar je bent waarschijnlijk niet de enige. De wekker zetten voor een of meerdere nummers is me nog niet gelukt, dan luister op die tijdstippen liever toch even terugquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pff, ik ga Crowded House missen dus.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:23 schreef datismijnmening het volgende:
Origineel van Pocahontas is beter
Zenden ze überhaupt iets op NPO3 uit?quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:24 schreef BillDauterive het volgende:
Achteraf kan je de beelden toch wel terugbekijken? Ik dacht dat het altijd wel via uitzendinggemist kon. Dat gold in ieder geval voor de beelden die ze op npo 3 uitzenden.
Always take your Wekker with you?quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[Crowded House] Zonde, maar je bent waarschijnlijk niet de enige. De wekker zetten voor een of meerdere nummers is me nog niet gelukt,
Voor drie nummers waarop ik heb gestemd tussen 5 en 6 maak ik toch wel een uitzondering.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde, maar je bent waarschijnlijk niet de enige. De wekker zetten voor een of meerdere nummers is me nog niet gelukt, dan luister op die tijdstippen liever toch even terug
ja, 's nachts zenden ze alles live uit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zenden ze überhaupt iets op NPO3 uit?
Ok, nog niet naar gekeken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ja, 's nachts zenden ze alles live uit.
Er word sowieso een kopie voor het archief gemaakt, dus als je heel hopeloos bent kun je daar nog heenquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:28 schreef RensAjacied het volgende:
Top 2000 is ook zender van de maand bij KPN alleen kan je die niet terugkijken
Koning Totoquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
Toto in Amsterdam 2003 één van de beste live concerten ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |