Gigi jaaaaaquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:15 schreef Gretzl het volgende:
Ik vind dit maar een zeer matig uurtje, dus ik ga even m'n favorieten van vanavond terugluisteren![]()
Popquizje en bier gewonnen, dus een geslaagde avond![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:15 schreef Gretzl het volgende:
Ik vind dit maar een zeer matig uurtje, dus ik ga even m'n favorieten van vanavond terugluisteren![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog gejankt vanmiddag, kleine stukje gezien van Hachi de filmquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:15 schreef Andromache het volgende:
Huilen. Elke keer weer bij Do they know it’s Christmas time?
Stuur ze een uitnodigingquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
Er zijn ook mensen in de 40+ SC naar de Top 2000 aan het luisteren. In plaats van dat ze hier even komen posten
Die moeten verplicht hier postenquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
Er zijn ook mensen in de 40+ SC naar de Top 2000 aan het luisteren. In plaats van dat ze hier even komen posten
Ik heb daar te weinig overtuigingskracht voor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stuur ze een uitnodiging
Marley and Me is ook zo'n tranentrekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gejankt vanmiddag, kleine stukje gezien van Hachi de film
Green Mile, die ene scene zeg maar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Marley and Me is ook zo'n tranentrekker
Thanksquote:
Pff, ik ga Crowded House missen dus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:15 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een poging gewaagdquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb daar te weinig overtuigingskracht voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |