Rijd wel voor die moffenquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:09 schreef IxCalypso het volgende:
Als Hamilton iemand inhaalt, die is niet Duits
Schockeffect deden ze altijd al. Maar in 2019 is iedereen constant beledigt dus om dan controverse te zijn en toch een boodschap over te brengen is best knapquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:07 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Controversy werkt soms. Prince met z'n nummer Controversy.
Maar in die tijd was het meer nodig.
Rammstein doet het vooral om het shockeffect.
Vlak voor 5, voor Iron Butterfly en Jeff Waynequote:
En toch maakt het mij altijd wel vrolijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:09 schreef ok01 het volgende:
[..]
Die heb ik te vaak gehoord inmiddels
Mijn oma zegt ook nog moffen hoor. En zij is zo offline als maar kan zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:10 schreef IxCalypso het volgende:
Ik stoor me zo aan sommige woorden op internet
Maar dat doen ze dus nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schockeffect deden ze altijd al. Maar in 2019 is iedereen constant beledigt dus om dan controverse te zijn en toch een boodschap over te brengen is best knap
Zat te denken aan vanaf Autobah, maarja, wat moet ik met Hazes en Banjoband.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vlak voor 5, voor Iron Butterfly en Jeff Wayne
Tot morgen, trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 02:12 schreef ok01 het volgende:
Dit is mijn cue om weg te gaan
Tot morgen mensen![]()
Jawel. Zij brengen juist een boodschap over die haaks staat op de kritiek die ze krijgen.quote:
Tot straks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:12 schreef Isorden het volgende:
Ok, bij Band Aid haak ik af
Tot over een kleine 3 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |