Na de ESFers komt de voetbalclub?quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dank voor dit warme welkom rond dit tijdstip
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die borstkast van hem is gewoon een kunstwerk.
En ja, die zin had ook een Bløftekst kunnen zijn.
No problemoquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tja, een paar jaar in Berlijn wonen met Bowie is niet goed voor je gezondheidquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:36 schreef Isorden het volgende:
Iggy Pop schijnt nog te leven, maar als je hem ziet lijkt ie al jaren dood
Ik ben op dezelfde dag jarig als Cee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:36 schreef IxCalypso het volgende:
Had ik jullie al ooit verteld dat ook Iggy op dezelfde dag jarig is (net als Robert van the Cure en Prince ging dood die dag..) dan ik ben in al die jaren?
Uitstraling had dit kunnen typenquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die borstkast van hem is gewoon een kunstwerk.
En ja, die zin had ook een Bløftekst kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Christiane Fquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tja, een paar jaar in Berlijn wonen met Bowie is niet goed voor je gezondheid
Wil je mij niet noemen in één zin met ESF.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Na de ESFers komt de voetbalclub?
Hoi Christiane F.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tja, een paar jaar in Berlijn wonen met Bowie is niet goed voor je gezondheid
RensAjacied ESFquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil je mij niet noemen in één zin met ESF.
Ja, verdammt noch mal.quote:
Welke datum is dat? Dan probeer ik dat te onthouden (ik beloof niks)quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben op dezelfde dag jarig als Cee.
Slaapse.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:38 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik ga afnokken, trusten mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |