dat dit kanquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Soms is er gewoon 10 seconden lang geen bericht.
Die hoort ook in de Top 2000.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is wel beter.
Dan maar goed maken met de eerste LP, wil Elliott Smith halen.
Vanaf hier wordt het wat rauwer allemaal. Meer dronken mensen, meer posts net onder de gordel, uitlokken, vechten, al dat soort gedoe.quote:
Schande!quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Soms is er gewoon 10 seconden lang geen bericht.
popcorn timequote:Op zaterdag 28 december 2019 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Vanaf hier wordt het wat rauwer allemaal. Meer dronken mensen, meer posts net onder de gordel, uitlokken, vechten, al dat soort gedoe.
Oh, dan moet ik eigenlijk nog even blijvenquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Vanaf hier wordt het wat rauwer allemaal. Meer dronken mensen, meer posts net onder de gordel, uitlokken, vechten, al dat soort gedoe.
Wauwquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga denk ik ook even afhaken![]()
Ik kom wel weer terug hier denk ik; leuk topic
HJB!quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Dat is sowieso aan te raden!quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik eigenlijk nog even blijven
En ik vind spruitjes niet te vreten, dus die vergelijking klopt welquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Live is zo niksig.
Spruitjes. Dat is Live.
Zeker.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik eigenlijk nog even blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |