quote:
Ik ben serieus verdrietig hier. En het enige wat jullie willen zijn pics van die gore met spermadoordrenkte slettensponzen. Wat een wereldquote:
Praat eens normaal over vrouwenquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:34 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
[..]
Ik ben serieus verdrietig hier. En het enige wat jullie willen zijn pics van die gore met spermadoordrenkte slettensponzen. Wat een wereld
Ja zij sletten in de rondte en dan noem ik ze terecht sletten maar dan zit ik zeker foutquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:35 schreef Schwanzfahrer het volgende:
[..]
Praat eens normaal over vrouwengeen wonder dat je maagd bent
Wow een meisje spreekt af met een jongen echt een ontzettende slet jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Ja zij sletten in de rondte en dan noem ik ze terecht sletten maar dan zit ik zeker fout
Ja, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Ja zij sletten in de rondte en dan noem ik ze terecht sletten maar dan zit ik zeker fout
Is haram. Meiden horen minstens met hoofdvod en aan de ketting en zeker niet te daten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Schwanzfahrer het volgende:
[..]
Wow een meisje spreekt af met een jongen echt een ontzettende slet ja
Sĺecht geslapen? Of geschapen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 05:22 schreef Ramptourist het volgende:
[..]
Jij bent echt een lul. Grootste maagd die hier beertje dtoer loopt te doen.
@MisterMasterquote:Op zaterdag 28 december 2019 05:22 schreef Ramptourist het volgende:
[..]
Jij bent echt een lul. Grootste maagd die hier beertje dtoer loopt te doen.
Nee, pics van jouquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:34 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
[..]
Ik ben serieus verdrietig hier. En het enige wat jullie willen zijn pics van die gore met spermadoordrenkte slettensponzen. Wat een wereld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |