Nu niet. MvG scoort al redelijk op zijn dooie gemakje. Tandje erbij en hij sloopt iedereen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat gebeurde er half november dan op de Grand Slam?
Opzich klopt dat wel, al zou hij het iets netter/respectvoller/genuanceerder kunnen brengen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:31 schreef Drekkoning het volgende:
Van Gerwen zegt gewoon waar het op staat, maar in Nederland is dat not done. Mooi dat hij daar schijt aan heeft
Werd door fans bespot met een liedje van oren, knie en teen (alles doet mij pijn).quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Godver, kreeg VdV niet mee. Wat gebeurde er?
En welke klapper van een film komt er nu dan weer?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:39 schreef Grifte het volgende:
Er zullen maar mensen pas om 12 uur klaar gaan zitten voor deze film, ben je er mooi ingetuind.
twitter:DanDartsDawson twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 23:37:58"I'll play everything the PDC throws at me... except the European Tours" @GaryAnderson180 goes down 4-2 to Aspinall, but says the defeat has fired him up for next year... even if he still doesn't wanna do The Greatest Tour In Professional Sport. #WHDartshttps://t.co/uWSxV8MleF reageer retweet
Hahahaquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Werd door fans bespot met een liedje van oren, knie en teen (alles doet mij pijn).
Vervolgens zei Scholten dat het zijn schuld was dat hij in de studio zat omdat hij slecht speelde.
Fijn, al hoopte ik dat hij de PL en de World Series zou laten schieten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]twitter:DanDartsDawson twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 23:37:58"I'll play everything the PDC throws at me... except the European Tours"@:GaryAnderson180 goes down 4-2 to Aspinall, but says the defeat has fired him up for next year... even if he still doesn't wanna do The Greatest Tour In Professional Sport. #WHDartshttps://t.co/uWSxV8MleF reageer retweet
Hij moet komend jaar de UK Open en World Matchplay verdedigen natuurlijk; en een GSoD-finale.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Fijn, al hoopte ik dat hij de PL en de World Series zou laten schieten.
Likequote:Op vrijdag 27 december 2019 23:35 schreef DKUp het volgende:
Zwaantje gaat Wright morgenavond hopelijk slopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |