Als ik zing heb ik vanzelf een vervormde stem. Hoef ik niks voor te doen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:50 schreef Poppejans het volgende:
Ben altijd geneigd keihard met vervormde stem mee te zingen als ik dit lied hoor
Haal maar wat chips uit de koelkast voor mij.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb chocola en chips en brie, je mag kiezen
Chocola dan graag. En chips, maar die heb ik liever niet uit de koelkast.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb chocola en chips en brie, je mag kiezen
Sophiacrushquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik zie Sophia met een cowboyhoed
Is diequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:52 schreef MTheBassman het volgende:
Ik geloof dat dit Walking In Memphis
Een muze of een groupie is toch wel een verschilquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ho ho hoeveel nummers zijn er wel niet over muses geschreven
Dat is dan het genie van de artiestquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ho ho hoeveel nummers zijn er wel niet over muses geschreven
allangquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is dieal veranderd in een Oh ja... ?
Of zou het een overdosis Blof en Coldplay zijn?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een beetje pijn aan mijn oor en nu ben ik er van overtuigd dat ik een chronische oorontsteking heb
Te veel Blofquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een beetje pijn aan mijn oor en nu ben ik er van overtuigd dat ik een chronische oorontsteking heb
Die is wel stukken beter te pruimen dan die glutengleuf van Stendersquote:
Dit nummer kan dat voor je genezenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:51 schreef PippenScottie het volgende:
Om en muze te worden moet je toch eerst een groupie zijn?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Een muze of een groupie is toch wel een verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |