Heb net gebeld voor je, ze hebben al genoeg single maagden met een minderwaardigheidscomplex voor heel 2020.quote:
En 2021?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb net gebeld voor je, ze hebben al genoeg single maagden met een minderwaardigheidscomplex voor heel 2020.
Zo ver plannen ze niet vooruit, met de gemiddelde bezoekersleeftijd van 65 is er een te grote kans dat de helft van het klantenbestand de pijp uit gaat binnen nu en 2 jaar.quote:
Bedankt voor het navragenquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo ver plannen ze niet vooruit, met de gemiddelde bezoekersleeftijd van 65 is er een te grote kans dat de helft van het klantenbestand de pijp uit gaat binnen nu en 2 jaar.
Wanneer ga jij iemand halfdood trappen? Weinig streetcred nog nu.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Bedankt voor het navragen
#AberArmy
Waar denk je dat zeer, drug, zosk en TARDIS. zijn geblevenquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wanneer ga jij iemand halfdood trappen? Weinig streetcred nog nu.
Ergens in de wildernis waar hij leeft van brandnetelsquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waar denk je dat zeer, drug, zosk en TARDIS. zijn gebleven
Ik hoop dat ook voor zequote:Op zaterdag 28 december 2019 11:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ergens in de wildernis waar hij leeft van brandnetels
Ergens met cement als schoenen hoop ik
Ergens waar mensen hem niet pesten om zijn kleine piemel en gekke accent
Ergens waar ze haartransplantaties uitvoeren
Wel fijn al die jankerds die hun account verwijderen, dan kan je ze gewoon weer dood wensen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook voor ze
Dan reageer jij met "Actions speak louder than words."quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Forget it. Single dames zitten niet te wachten op iemand die geen communicatie- en leuke flirtskills heeft. Niets erger als een man die nog geen woord of blik met je durft te wisselen, maar wel zijn hand in het bubbelbad opeens op je bovenbeen parkeert.
Daarom moet je ze eerst een ranzige knipoog gevenquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Forget it. Single dames zitten niet te wachten op iemand die geen communicatie- en leuke flirtskills heeft. Niets erger als een man die nog geen woord of blik met je durft te wisselen, maar wel zijn hand in het bubbelbad opeens op je bovenbeen parkeert.
Hoopte dat je me zou missenquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb al 4 jaar een PS4.
Je account verkopen en de drie mensen op je vriendenlijst niet eens meenemen naar je nieuwe account.!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waar denk je dat zeer, drug, zosk en TARDIS. zijn gebleven
Heb je ervaring hiermee??quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Daarom moet je ze eerst een ranzige knipoog geven
Nee heb toch nooit met jou in een jacuzzi gezetenquote:
Gast geloof me. Er zijn vrouwen die als een blok voor autisten vallenquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik speel niet mee met vrouwenspelletjes, zeker niet als degene die vrouwenspelletje speelt een piemel heeft.quote:
Vrouwen met een kinderwens die geen kinderen kunnen krijgen zekerquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gast geloof me. Er zijn vrouwen die als een blok voor autisten vallen
Als een klein voorbeeldje jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vrouwen met een kinderwens die geen kinderen kunnen krijgen zeker
Lukt het jou al op Tinder of word je nog steeds verwijderdquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als een klein voorbeeldje ja
Of dames die bad guys zat zijn.
Sinds dinsdag geen matches meer opgeheven vanuit de vrouwelijke kantquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Lukt het jou al op Tinder of word je nog steeds verwijderd
Haha jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinds dinsdag geen matches meer opgeheven vanuit de vrouwelijke kantalhoewel de nog wel aanwezige matches niet echt happig zijn op mijn berichten. Waarschijnlijk dames die de app inmiddels verwijderd hebben
Ik afgewezen door Zo een dikke Gerda echt wtf manquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinds dinsdag geen matches meer opgeheven vanuit de vrouwelijke kantalhoewel de nog wel aanwezige matches niet echt happig zijn op mijn berichten. Waarschijnlijk dames die de app inmiddels verwijderd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |