Het woord dat je zoekt is superieurquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dan zouden ze blank moeten zijn. Zoals jullie.
Heb je al lang en hou eens op met deze stomme actquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik blijf wakker tot ik die like heb gekregen
Het is ook gewoon niet eens een beetje leuk hequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb je al lang en hou eens op met deze stomme act
Dan is het goed chickquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb je al lang en hou eens op met deze stomme act
Ik mag hem welquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Waarom heeft scrupukneus een ban
Dan kan je dat in het vervolg doen als je over ons wilt sprekenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik dat gebruikt.
Dat kan helaas niet besproken wordenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Waarom heeft scrupukneus een ban
Als ik binnenkort mod word moet ik wel oefenen op zulke uitsprakenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet besproken worden
Nee, want jij hebt donker haar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan kan je dat in het vervolg doen als je over ons wilt spreken
Kan hier gwn dmen skkltjequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet besproken worden
Gelukkig wel ja. Ben denk ik überhaupt 1 van de weinigen hier met haarquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt donker haar.
Dm mij dan een xquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kan hier gwn dmen skkltje
Heb ook haar. hoofdhaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Ben denk ik überhaupt 1 van de weinigen hier met haar
Daar maak je veel vrienden mee maatquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik binnenkort mod word moet ik wel oefenen op zulke uitspraken
Oké ga maar dm’en dan kneusjequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kan hier gwn dmen skkltje
Jij verdient het niet om mod te zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik binnenkort mod word moet ik wel oefenen op zulke uitspraken
Wen er maar alvast aanquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij verdient het niet om mod te zijn
Jij ook niet maar je bent het tochquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij verdient het niet om mod te zijn
Jullie zijn mijn beste vriendenquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar maak je veel vrienden mee maat
Dat is fijn om te horen vriendquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen vriendIk heb echt een fantastisch verhaal trouwens. Lag net in een online sessie op P4 in de GP van Oostenrijk, de drie voor mij zaten dicht bij elkaar en je weet wat dat betekent voor de laatste ronde
dan proberen ze allemaal hun slaatje te slaan. En dat deden ze
met als gevolg dat ze alledrie van de baan vlogen en ondergetekende de wedstrijd won
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |